recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Læse SMS på iPad
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Læse SMS på iPad

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guld medlem Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-April-2020
Status: Offline
Point: 225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guld medlem Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Læse SMS på iPad
    Sendt: 06-September-2024 kl. 04:25
Jeg har et almindeligt mobilabonnement eSim fra eesy til min iPad.

Kan jeg på nogle måder læse en SMS på min Ipad, der bliver sendt til det mobilnummer?
Beovision Avant 55"
OPPO BDP-103D
Apple TV 4K 32GB (2nd Generation)
Beolab 1
Beolab 4000
2 x Beolab 2
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24715
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2024 kl. 11:34
Hvis jeg får sms fra andre mennesker, så kommer de også ind på min iPad. Det er ikke altid at jeg kan svare tilbage.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2024 kl. 11:58
Ja hvis din iPad er en tlf via eSim, så får du alle sms på den.

Redigeret af Munch - 06-September-2024 kl. 12:01
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1085
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2024 kl. 18:50
Oprindeligt skrevet af Guld medlem Guld medlem skrev:

Jeg har et almindeligt mobilabonnement eSim fra eesy til min iPad.

Kan jeg på nogle måder læse en SMS på min Ipad, der bliver sendt til det mobilnummer?


Din ipad kan sættes op til at modtage og sende sms via din iPhone.

Hvis du vil have en tablet der kan sende og modtage sms uden brug at telefon har Samsung lavet nogle
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
Jorgen E Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 14-April-2023
Status: Offline
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jorgen E Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2024 kl. 23:49
Jeg ser ikke nogen steder der indgår en iPhone ..
Som jeg forstår det er iPad med mobilnetværk og SIM, så vil tro det kan bruges som på en mobiltelefon. Der Kan måske være noget med, om det kun er data du har på dit simkort… 
Min egen iPad har ikke mobilnetværk, men jeg kan sende og modtage fra andre brugere af iMessage via wi-fi, da det går via Apples data netværk og ikke SMS-standarden. Android-enheder kan jeg ikke kommunikere med på den måde.
Du skal selvfølgelig have konfigureret din besked-app på iPad med de nødvendige oplysninger, hvis ikke den automatisk er blevet det fra simkort.
Til top
Jorgen E Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 14-April-2023
Status: Offline
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jorgen E Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2024 kl. 00:08
Mobildata og SMS konfiguration ligger under
Indstillinger>Mobilnetværk>Mobildata
I besked-app sætte du brug iMessage og angiver din email samt mobilnummeret.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu