|
Balancering af pick-up arm Beogram tangential |
Besvar |
Forfatter | |
Jens albrechtsen
Ny bruger Oprettet: 16-Februar-2019 Sted: Jelling Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-Februar-2019 kl. 10:20 |
Hej. Har købt en beogram TX, hvor pick-up armen ikke vil sænke pick-up'en helt ned til pladen. Jeg forsøger at fejlfinde og har brug for lidt hjælp :-) Har i servicevejledningen fundet frem til at armen skal balanceres ved at rykke vægtklodsen bag pick-up armen, MEN uanset i hvilken position jeg sætter vægtklodsen i, så kan jeg ikke få balance i armen. Jeg gør nok noget galt, men hvad? Håber der er en der kan hjælpe mig på vej tilat få balanceret pick-up armen korrekt. TAK
|
|
S.K
Bruger Oprettet: 03-Januar-2015 Status: Offline Point: 61 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Jens.
Det er nok desværre ikke bare en justering, det lyder for mig som grammofonen er defekt. Jeg har set lignende fejl tidligere. Det er heller ikke noget du kan fikse selv, få en reperatør til at se på den, Og tjek om han har erfaring med b&o grammofoner ! VH. Søren
|
|
Mvh. Søren
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil også sige at det tyder mere på en defekt end justering.
Der må være nogle herinde, der kan anbefale et godt værksted.
|
|
Anuska
Ny bruger Oprettet: 07-September-2024 Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har også en beogram 6000, hvor tangentiel armen kører fint ned til pladen, men straks kører op igen. Nogen der har et bud på hvad det kan være
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |