|
mobil som wifi-hotspot |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |||
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6459 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-September-2024 kl. 08:32 |
||
Hejsa,
sidder med en computer der forbinder langt bedre til min iphones internetdeling end så meget andet.. telefonen er forbundet til en wifi forbindelse, og internet deler så fra tlf til pc.. spørgsmålet er så om jeg bruger mobilens data eller wifi delen ? skulle gerne downloade 500MB og vil helst ikke bruge telefonens mobildata til det - nogen der ved noget omkring det ?
|
|||
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej. Den bruger mobilens data. Hilsen Carsten.
|
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4674 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
“”Tlf er forbundet til en wifi forbindelse”” Det må da betyde at tlf trækker data via hjemme netværket.
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Internetdeling bruger mobilens data. Det er det, funktionen er lavet til.
|
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja men er det over mobil nettet eller wifi via internettet? Kan tlf ikke selv mærke der er et hjemme netværk? Jeg har f.eks. slået min tlf til wifi call pga dårlig mobil net dækning.
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5269 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Mvh. JørgenT
|
|||
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
En mobil kan ikke være på WiFI, mens du laver WiFi-deling. |
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er sq da for dårligt man ikke kan det
|
|||
|
|||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Mobildata. |
|||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
500 MB data er ikke så meget. De fleste har vel en del data med i deres abonnement alligevel.
|
|||
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6459 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
jeg har 30 gb
Det var mere bare princippet
|
|||
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ok. Hvis du har data nok, kan du bare hente de 500 MB. Man kan som regel se på sin konto hvor meget man har brugt.
|
|||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |