recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - mobil som wifi-hotspot
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

mobil som wifi-hotspot

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6431
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: mobil som wifi-hotspot
    Sendt: 16 timer 45 minutter siden kl. 08:32
Hejsa,

sidder med en computer der forbinder langt bedre til min iphones internetdeling end så meget andet..

telefonen er forbundet til en wifi forbindelse, og internet deler så fra tlf til pc..

spørgsmålet er så om jeg bruger mobilens data eller wifi delen ?

skulle gerne downloade 500MB og vil helst ikke bruge telefonens mobildata til det - nogen der ved noget omkring det ?
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4669
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15 timer 19 minutter siden kl. 09:58
Hej.

Den bruger mobilens data.

Hilsen Carsten.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4590
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 timer 57 minutter siden kl. 10:20
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Hej.

Den bruger mobilens data.

Hilsen Carsten.
“”Tlf er forbundet til en wifi forbindelse””

Det må da betyde at tlf trækker data via hjemme netværket.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8571
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 timer 5 minutter siden kl. 12:12
Internetdeling bruger mobilens data. Det er det, funktionen er lavet til.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4590
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12 timer 51 minutter siden kl. 12:26
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Internetdeling bruger mobilens data. Det er det, funktionen er lavet til.
Ja men er det over mobil nettet eller wifi via internettet? Kan tlf ikke selv mærke der er et hjemme netværk? Jeg har f.eks. slået min tlf til wifi call pga dårlig mobil net dækning.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5255
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12 timer 14 minutter siden kl. 13:03
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

Hejsa,

sidder med en computer der forbinder langt bedre til min iphones internetdeling end så meget andet..

telefonen er forbundet til en wifi forbindelse, og internet deler så fra tlf til pc..

spørgsmålet er så om jeg bruger mobilens data eller wifi delen ?

skulle gerne downloade 500MB og vil helst ikke bruge telefonens mobildata til det - nogen der ved noget omkring det ?
Du kan jo prøve at slå tlf mobildate fra, og se hvad der så kommer igennem? Smile
Mvh. JørgenT
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1403
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12 timer 6 minutter siden kl. 13:11
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Internetdeling bruger mobilens data. Det er det, funktionen er lavet til.
Ja men er det over mobil nettet eller wifi via internettet? Kan tlf ikke selv mærke der er et hjemme netværk? Jeg har f.eks. slået min tlf til wifi call pga dårlig mobil net dækning.


En mobil kan ikke være på WiFI, mens du laver WiFi-deling. LOLLOL
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4590
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11 timer 24 minutter siden kl. 13:53
Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Internetdeling bruger mobilens data. Det er det, funktionen er lavet til.
Ja men er det over mobil nettet eller wifi via internettet? Kan tlf ikke selv mærke der er et hjemme netværk? Jeg har f.eks. slået min tlf til wifi call pga dårlig mobil net dækning.


En mobil kan ikke være på WiFI, mens du laver WiFi-deling. LOLLOL
Det er sq da for dårligt man ikke kan det TongueLOL
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8571
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10 timer 21 minutter siden kl. 14:56
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Internetdeling bruger mobilens data. Det er det, funktionen er lavet til.

Ja men er det over mobil nettet eller wifi via internettet?


Mobildata.
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2344
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 9 timer 22 minutter siden kl. 15:55
500 MB data er ikke så meget. De fleste har vel en del data med i deres abonnement alligevel.
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6431
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 8 timer 57 minutter siden kl. 16:20
jeg har 30 gb

Det var mere bare princippet 
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2344
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 8 timer 12 minutter siden kl. 17:05
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

jeg har 30 gb

Det var mere bare princippet 

Ok. Hvis du har data nok, kan du bare hente de 500 MB. Man kan som regel se på sin konto hvor meget man har brugt.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu