recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony STR-DN1080
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony STR-DN1080

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
FlyingHippo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Januar-2016
Sted: ---
Status: Offline
Point: 168
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FlyingHippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sony STR-DN1080
    Sendt: 21 timer 11 minutter siden kl. 03:20
Jeg har lige købt en brugt STR-DN1080, men jeg kunne ikke få HOME-menuen frem.

Den fungerede fint ellers, men det var bøvlet at indstille den via det indbyggede display.

Efter en hurtig googling kom jeg frem til at det kunne fikses med en nulstilling.

Så jeg besluttede at lave en fabriksnulstilling, som beskrevet her: https://helpguide.sony.net/ha/strdn108/v1/en/contents/TP0001221267.html

Nu står der bare "CLEARING" blinkende på displayet. Efter et par minutter slukker og tænder den igen og gentager processen.

Jeg har søgt efter folk online med lignende problemer, og flertallet mener, at receiveren bare er ubrugelig nu.

Jeg har ikke engang haft den i mere end 3 timer!

Er det virkelig tilfældet?
Er min eneste mulighed at få et nyt hovedkort til 5-6 gange den pris, jeg gav for receiveren?

Er der nogen der har et bud på hvor jeg kan købe et nyt mainboard til den, og hvad prisen i så fald er ca?

Jeg gav 500 for receiveren, så det giver ikke meget mening at bruge 1000+ på et muligt fix :-(

Atmos 7.2.4 Bio done:

Center
Dali Suite C0.8

Fronter/Surround/Surround back
6xDali suite 2.8

4xHeight FrontBack
Dali Suite R0.8

2x Klipsch R-115SW

150" Hjemmelavet Bistrech lærred
Til top
filmfreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1385
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmfreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 7 timer 58 minutter siden kl. 16:33
Har du prøvet at tage strømmen helt og vente 5 min før du tænder igen ?

Redigeret af filmfreak - 7 timer 58 minutter siden kl. 16:33
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19405
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 3 timer 10 minutter siden kl. 21:21
Har du prøvet de forskellige metoder nævnt her?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
FlyingHippo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Januar-2016
Sted: ---
Status: Offline
Point: 168
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FlyingHippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 2 timer 4 minutter siden kl. 22:27
filmfreak - ja den har været taget fra strøm en hel nat.


KlausDM - Jeg får slet ikke mulighed for at prøve noget af det. Så snart strømkablet bliver sat i går den igang med sin "CLEARING"-loop

Jeg har siddet og kigget service manualen igennem, og tænker at jeg vil forsøge at tjekke de angivne spændinger.
Men jeg tror nærmere det er hukommelsen i den der er blevet korrupt
Atmos 7.2.4 Bio done:

Center
Dali Suite C0.8

Fronter/Surround/Surround back
6xDali suite 2.8

4xHeight FrontBack
Dali Suite R0.8

2x Klipsch R-115SW

150" Hjemmelavet Bistrech lærred
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu