|
"Problemer med internetforbindelsen" på DRTV |
Besvar |
Forfatter | ||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Online Point: 10429 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Oktober-2024 kl. 08:37 |
|
"Problemer med internetforbindelsen". Denne besked får jeg når jeg forsøger at gå på DRTV med min Android TV enhed. Men både Youtube og TV2 Play virker, så der er ingen problemer med internetforbindelsen! Jeg har prøvet at genstarte enheden og endda holde den helt slukket i flere minutter, men det hjælper ikke. Flemming
Redigeret af fltk - 06-Oktober-2024 kl. 08:38 |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du er ikke ene om at have problemer med DRTV appen. Hvis jeg har set DR på min Apple TV og slukker, så tænder den igen på appen og fryser billede og funktioner. Jeg kan ikke lukke appen ned og skifte til en anden.
Hvis jeg har set TV2 Play og slukker, så er appen så smart at jeg kun skal klikke én gang for at starte op på den TV2 station jeg så sidst.
Redigeret af Munch - 06-Oktober-2024 kl. 09:52 |
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1401 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du kan vel dobeltklikke på hjem knappen, og swipe op på DR-appen?
|
||
Mvh Jesper
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja det virker nok. Jeg har bare genstartet ATV, men det behøver jeg ikke så.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Online Point: 10429 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Problemet løste sig efter jeg havde afinstalleret og geninstalleret app'en, men det burde vel egentlig slet ikke være nødvendigt.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |