|
Google Chromecast med Google TV |
Besvar |
Forfatter | |
Rib
Ny bruger Oprettet: 14-April-2016 Sted: Odense Status: Offline Point: 11 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-Oktober-2024 kl. 15:58 |
Hej!
Kan nogen måske give et godt råd. Jeg er lidt træt af min Yousee TV-box og planlægger at købe en af de nyere Google Chromecast med Google TV, men er lidt i tvivl, om det skal være HD- eller 4k-versionen. Mit gamle Philips TV 42PFL7404H kører fint med en af de ældre Chromecast, men jeg vil gerne have en direkte streamingenhed med. Jeg har brugte en MiBox på et andet TV, hvor den har fungeret fint. Men kobler jeg den på mit Philips TV taber den adskillige gange en af farverne og skal genstartes. Jeg har så læst, at det er en kendt ting ved HDMI-tilslutningen på nogle ældre TV. Men min Chromecast, som før nævnt, kører fint. Så det forventer jeg også at en ny Chromecast vil gøre. Mit spørgsmål er, om jeg får flere features for pengene ved at købe 4k-versionen i stedet for HD-versionen, selv om mit TV ikke er 4k. |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vil det ikke være træls at have en HD version, når dit tv om 2 år brænder af og du så får et 4K tv?
Klaus
|
|
Rib
Funktioner
Tak(0)
|
Jo Klaus, det kan du selvfølgelig have ret i, men der er jo lidt penge at spare nu😉
Jeg synes heller ikke, jeg har mod at købe Googles nyeste streaming device i version 1
Birger |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det ville jeg ikke bekymre mig om. Allerhelst ville jeg nok bare købe en AppleTV……. Klaus
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Chromecast med Google TV er udgået, så det er sidste chance for at få fat i den. Priserne er steget en smule siden udmeldingen om, at produktionen stopper.
Min anbefaling vil også være Apple TV 4K. Den er lidt dyrere lige nu og her, men jeg tror, at prisen vil være den samme eller lavere, når man tager langtidsholdbarheden i betragtning.
Redigeret af Rasmus Larsen - 15-Oktober-2024 kl. 10:55 |
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Rib
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Rasmus!
Tak for anbefalingen, som jeg også har fået fra forskellige sider. Den overstiger prismæssigt godt nok, hvad jeg havde planlagt, men måske skal jeg lige genoverveje. Hilsen Birger |
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har indenfor det seneste år købt 3 stk brugte, 2 stk på Facebook Marketplace for hhv. 200,- (fjernbetjening meget hærget, men virker) og 450,- Og en Refurbed for knap 600,- med uoriginal ny fjernbetjening fra Tyskland, Der er i øjeblikket et par stykker på refurbed.dk fra DKK 888,- til 1037,- : |
|
Mvh. JørgenT
|
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
Apropos brugt - så kan man også få brugte Chromecast med Google Tv til priser fra 150 kr. på FB Marketplace, DBA m.v.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |