recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee Musik på PC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee Musik på PC

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Enerneslo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Enerneslo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee Musik på PC
    Sendt: 15-Oktober-2024 kl. 20:04
Jeg oplever ofte at Yousee Musik er virkelig langsomt til hente numrene, og der ofte også er udfald på nummeret når jeg bruger min browser på min pc. Jeg har prøvet at tømme cachen som de foreslår, uden held. Er det også noget I oplever? Det er værst når jeg bruger Firefox, men det er der også på Google Chrome.

Når jeg kører en hastighedstest på nettet, siger den at jeg henter med ca. 35 mbps på det trådløse netværk
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2004
Point: 1402
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2024 kl. 07:25
Hvilken Internetforbindelse har du?
35Mbit lyder meget langsomt, selvom det er rigeligt til musik.
Mvh Jesper
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Enerneslo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2024 kl. 21:44
Har en 1000mbit. Men det er kun mine drenge der kan udnytte det, da deres computere er kablet. Jeg kører trådløst
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2004
Point: 1402
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2024 kl. 10:38
Så er det nok dit wifi der er møj ustabilt.
Mvh Jesper
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2024 kl. 15:21
Enten har du piv ringe wifi eller også er dit pc meget gammel. Måske derfor YouSee musik er langsom på den.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Online
Point: 5272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2024 kl. 21:09
Oprindeligt skrevet af Enerneslo Enerneslo skrev:

Har en 1000mbit. Men det er kun mine drenge der kan udnytte det, da deres computere er kablet. Jeg kører trådløst
Hvis du prøver med kablet forbindelse, hvordan kører det så? Smile
Mvh. JørgenT
Til top
archfrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Marts-2022
Sted: Hjørring
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér archfrog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2024 kl. 02:07
Med et nogenlunde moderne WiFi netkort burde du få 10-20 gange den hastighed du får.  Prøv evt. at flytte WiFi til en anden kanal eller køb en ekstern USB WiFi dongle (koster kun kr. 90-150), det kunne lyde som om du kører på en meget gammel WiFi standard (.g i stedet for ac).

F. eks. sådan en her:

Redigeret af archfrog - 20-Oktober-2024 kl. 02:10
LDAC for Windows, Shure AONIC 50 hørebøffer og en kop kaffe.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Enerneslo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2024 kl. 16:52
Jeg oplever bare ikke forsinkelse hvis jeg besøger andre hjemmesider. Jeg har lige kørt en speedtest hvor jeg er på 5GHz wifi. Download 153mbps, 0,5ms jitter og ping 22ms. Det er et Intel(R) Wireless-AC 9560 160MHz med nyeste driver på min pc.  Og alligevel kan jeg indimellem opleve at vente 5-10 sek på at en nummer starter. Men hvis I andre ikke oplever det på jeres browser, må det jo næsten være noget med mit wifi eller computer... Det giver bare ikke mening at jeg kan sidde og vente på et nummer, starte en speedtest, og se den henter med 150mbps imens

Redigeret af Enerneslo - 20-Oktober-2024 kl. 16:59
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér archfrog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2024 kl. 21:25
Nej, hvis du henter med 150 mpbs, så burde dit WiFi være okay.  Har du en reklameblocker installeret?  Sådanne har det med at drille med YouTubes services (især YouTube.com).  Prøv evt. at lave en undtagelse for YouTube.com, hvis du har en reklameblocker installeret.

Hvis jeg skal se en video på YouTube, med reklameblocker installeret i Google Chrome, så tager det også 5-15 sekunder inden videoen starter pga. YouTube og reklameblocker kæmper lidt om tingene.

Redigeret af archfrog - 20-Oktober-2024 kl. 21:26
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Enerneslo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2024 kl. 21:43
Det er ikke Youtube men Yousee Musik der driller

Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér archfrog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2024 kl. 22:10
Oh, undskyld, læste lige forkert i farten.  Kører YouSee Musik med reklamer?  Hvis ja, så gælder det samme som for YouTube.  Ellers må jeg også melde pas.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19464
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2024 kl. 22:52
Oprindeligt skrevet af Enerneslo Enerneslo skrev:

Jeg oplever ofte at Yousee Musik er virkelig langsomt til hente numrene, og der ofte også er udfald på nummeret når jeg bruger min browser på min pc.

Definer "ofte".

Jeg bruger sjældent YouSee musik på pc, men testede lige igen her for 2 minutter siden.

Windows 11 pc med Firefox.

Det tager knapt 2 sekunder inden et nyt nummer går i gang, når jeg vælger det.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu