|
Yousee Musik på PC |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Enerneslo
Bruger Oprettet: 17-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 219 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-Oktober-2024 kl. 20:04 |
Jeg oplever ofte at Yousee Musik er virkelig langsomt til hente numrene, og der ofte også er udfald på nummeret når jeg bruger min browser på min pc. Jeg har prøvet at tømme cachen som de foreslår, uden held. Er det også noget I oplever? Det er værst når jeg bruger Firefox, men det er der også på Google Chrome. Når jeg kører en hastighedstest på nettet, siger den at jeg henter med ca. 35 mbps på det trådløse netværk
|
|
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1402 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilken Internetforbindelse har du?
35Mbit lyder meget langsomt, selvom det er rigeligt til musik.
|
|
Mvh Jesper
|
|
Enerneslo
Funktioner
Tak(0)
|
Har en 1000mbit. Men det er kun mine drenge der kan udnytte det, da deres computere er kablet. Jeg kører trådløst
|
|
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1402 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så er det nok dit wifi der er møj ustabilt.
|
|
Mvh Jesper
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
Enten har du piv ringe wifi eller også er dit pc meget gammel. Måske derfor YouSee musik er langsom på den.
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
archfrog
Bruger Oprettet: 16-Marts-2022 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 94 |
Funktioner
Tak(0)
|
Med et nogenlunde moderne WiFi netkort burde du få 10-20 gange den hastighed du får. Prøv evt. at flytte WiFi til en anden kanal eller køb en ekstern USB WiFi dongle (koster kun kr. 90-150), det kunne lyde som om du kører på en meget gammel WiFi standard (.g i stedet for ac).
F. eks. sådan en her: Redigeret af archfrog - 20-Oktober-2024 kl. 02:10 |
|
LDAC for Windows, Shure AONIC 50 hørebøffer og en kop kaffe.
|
|
Enerneslo
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg oplever bare ikke forsinkelse hvis jeg besøger andre hjemmesider. Jeg har lige kørt en speedtest hvor jeg er på 5GHz wifi. Download 153mbps, 0,5ms jitter og ping 22ms. Det er et Intel(R) Wireless-AC 9560 160MHz med nyeste driver på min pc. Og alligevel kan jeg indimellem opleve at vente 5-10 sek på at en nummer starter. Men hvis I andre ikke oplever det på jeres browser, må det jo næsten være noget med mit wifi eller computer... Det giver bare ikke mening at jeg kan sidde og vente på et nummer, starte en speedtest, og se den henter med 150mbps imens
Redigeret af Enerneslo - 20-Oktober-2024 kl. 16:59 |
|
archfrog
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, hvis du henter med 150 mpbs, så burde dit WiFi være okay. Har du en reklameblocker installeret? Sådanne har det med at drille med YouTubes services (især YouTube.com). Prøv evt. at lave en undtagelse for YouTube.com, hvis du har en reklameblocker installeret.
Hvis jeg skal se en video på YouTube, med reklameblocker installeret i Google Chrome, så tager det også 5-15 sekunder inden videoen starter pga. YouTube og reklameblocker kæmper lidt om tingene. Redigeret af archfrog - 20-Oktober-2024 kl. 21:26 |
|
|
|
Enerneslo
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ikke Youtube men Yousee Musik der driller |
|
archfrog
Funktioner
Tak(1)
|
Oh, undskyld, læste lige forkert i farten. Kører YouSee Musik med reklamer? Hvis ja, så gælder det samme som for YouTube. Ellers må jeg også melde pas.
|
|
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(1)
|
Definer "ofte". Jeg bruger sjældent YouSee musik på pc, men testede lige igen her for 2 minutter siden. Windows 11 pc med Firefox. Det tager knapt 2 sekunder inden et nyt nummer går i gang, når jeg vælger det. Klaus
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |