|
Sikkerhedskopiere iPhone iPad til Macbook Pro? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4668 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-September-2024 kl. 12:12 |
Jeg er klar over at iTunes ikke findes mere. Så hvordan er det lige man sikkerhedskopierer sine devices til min Macbook Pro?
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
Via iCloud.
Redigeret af Flippo - 23-September-2024 kl. 12:17 |
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det gør du i Finder. Når en enhed er tilsluttet, dukker den op i venstre side af et Finder-vindue, og klikker du på enheden, vil du se et interface identisk med det, der var i iTunes.
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Nix det er kluden jeg vil undgå at betale til
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det mener jeg også skal virke. Så da den ber om en opdatering, hvor den desværre meldte fejl, da jeg trykkede installer, så er det der virker. Jeg må se at få den opdatering til at lykkes. Tak for hjælpen
|
|
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Det lykkedes at opdatere og iPhonen er sikkerhedskopieret, men iPadden blir ikke registreret. Så hvordan sikkerhedskopierer jeg denne?
|
|
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7071 |
Funktioner
Tak(0)
|
log in med apple id
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Okay, men hvor henne?
|
|
|
|
archfrog
Bruger Oprettet: 16-Marts-2022 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 93 |
Funktioner
Tak(0)
|
På alle involverede enheder - dvs. både iPad og Macbook Pro.
|
|
LDAC for Windows, Shure AONIC 50 hørebøffer og en kop kaffe.
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Okay! Tak for hjælpen
|
|
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor finder jeg log in på iPad?
|
|
|
|
archfrog
Bruger Oprettet: 16-Marts-2022 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 93 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ikke en iPad længere, men jeg mener at du går ind under "Indstillinger" og så trykker du på "Apple konto". Evt. skal du lige trykke på dit navn før du vælger "Apple konto".
Den her side kan måske hjælpe dig: https://support.apple.com/da-dk/111001 "Indstillinger" er vist et stort tandhjul på din forside af iPad'en.
|
|
LDAC for Windows, Shure AONIC 50 hørebøffer og en kop kaffe.
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |