|
Prepping - hvor meget gør I ? |
Besvar |
Forfatter | |
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6465 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 4 timer 42 minutter siden kl. 07:41 |
Er lidt nysgerrig over hvem der prepper og hvem der er komplet ligeglade.
Jeg startede med at være gigantisk ligeglad, men hver gang kæresten hører noget i radioen, siger hun hvad gør vi ? Har i reservelager af vand og jodtabletter og radioer og nød batteri til telefoner. Hun vil meget gerne kunne oplade telefonen - Har i noget der - tænker i det er totalt overkill eller hvad gør I ? Hit me
Redigeret af forzajuve - 4 timer 42 minutter siden kl. 07:41 |
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19470 |
Funktioner
Tak(0)
|
Man skal “proppe” til tre døgn.
Vi har altid mad nok til tre døgn i forvejen. Vand på flaske plejer vi ikke at have, men lige pt har vi nok 10-15 stk 1/2 L vand. Nå ja og mindst 10 flasker vin og nok øl. Hvis alt går galt kan man vel koge pasta eller ris i rødvin….. Batterier - Well med 3 biler i husstanden og dermed to benzin og en dieselgenerator, tænker jeg ikke at det er nødvendigt med yderligere radioer på batteri. Nå ja, så har vi en brændeovn, hvilket er ganske behageligt, hvis strømmen forsvinder og fjernvarmeværket ikke kan pumpe varmt vand rundt i systemet….. Klaus
|
|
Jespus
Super bruger Oprettet: 16-Oktober-2015 Sted: Gelsted Status: Offline Point: 267 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har næsten altid en dåse torskerogn.
|
|
LG oled, Nvidia Shield, Primare I22 dac, Rega CD, Bluesound Node, SA 2.1 ahorn
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4707 |
Funktioner
Tak(0)
|
De har lige nævnt det i min batteri drevne radio, at kun én ud af tre har rettet sig efter anbefalingerne fra Beredskabsstyrelsen.
Jeg har vand, konserves, gasbrænder, og powerbanks til 3 døgn i huset. Køleskab/fryser er altid fyldt, og det samme er depoterne for de vigtigste fornødenheder. Medicin er klar til 14 dg. Hvis varmen svigter, har jeg en masse varmt tøj. Man kan sikkert ikke nå at købe eller få fat i noget, hvis det hele brager om ørerne på en. Vi har en Statsminister der går over stregen, så jeg er forberedt på det værste!
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
Funktioner
Tak(0)
|
Til amargeddon er et Randers reb vel rigeligt.....
|
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |