|
Norlys streaming og tv |
Besvar |
Forfatter | ||
Jens PN
Bruger Oprettet: 03-December-2019 Sted: Ribe Status: Offline Point: 89 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 8 timer 40 minutter siden kl. 07:17 |
|
Jeg må sige at det er helt utroligt så dårligt kommunikation og kundeservice
fungerer i en kæmpe mastodont som Norlys. Man kan simpelthen ikke skabe kontakt til dem. 2 timers ventetid på telefon og kontaktformularer svarer de simpelthen ikke på, udover et automat svar. I forbindelse med prisstigninger 1. januar 2025 har jeg kontaktet dem for at bestille en mindre pakke. Jeg tog kontakt skriftligt i november for at være sikker på fristen for ændringer. Jeg har rykket og stadigvæk kun automatsvar: vi har travlt. Nu har de så sendt faktura for januar for den store pakke.. --------------------------------------------------------------------------------------------------- Min mor afgik ved døden på plejehjemmet i oktober 2024. Jeg afmeldte hendes tv pakke via en "dødsformular" som Norlys henviste til og har kvitteret for modtagelse af. Nu har de så sendt en faktura for jan-feb-mar 2025 på 2.476- kr til en død person.. --------------------------------------------------------------------------------------------------- I mellemtiden er lejligheden på plejehjemmet udlejet til en ny beboer som nu også betaler for en tv pakke hos Norlys. Det er godt nok "avanceret" forretningsførelse... --------------------------------------------------------------------------------------------------- Havde det været Netflix kunne man jo selv foretage de ændringer på 2 minutter på sin Pc.
Redigeret af Jens PN - 8 timer 38 minutter siden kl. 07:19 |
||
Yamaha CX-A5200 - McIntosh - Emotiva - SVS Micro - JBL L100 Classic Black Edition - JBL HDI 1600
SVS Ultra Evolution Center -Arendal 1961 Height - Matrix Audio Element i2 Streamer |
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2222 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du brugt en formular, er det nok vanskeligt. Som du ser på siden, er de i gang med en større omlægning af det hele. Så kan det være, at kontaktformularen er "druknet"i "flytterodet". Så er mailen bedre...
Prøv mailen i stedet for. Da jeg skulle have kontakt med dem, af forskellige grunde, da var der INGEN problemos! Det tog sin tid inden der kom svar, men det kom! Og der var fin korrespondance derefter. Er fortsat kunde hos dem. Mail: kontakt.digital@norlys.dk
Redigeret af mnielsen - 7 timer 33 minutter siden kl. 08:24 |
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10450 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kan kun bekræfte den dårlige/manglende service fra Norlys' side: I forbindelse med den varslede prisstigning valgte jeg at opsige mit abonnement fra nytår. Det gjorde jeg ved at tage ind i Norlys' butik her i Aalborg. Jeg modtog en bekræftelse på opsigelsen dagen efter. Den 18. december modtog jeg så en regning for 1. kvartal 2025. Herefter ringede jeg til Norlys. Der var lang ventetid, og jeg valgte at blive ringet op. Det skete så efter ca 3 kvarter. Medarbejderen jeg talte med kunne godt se, at abonnementet var opsagt, men kunne ikke annullere regningen. Det skulle jeg selv gøre ved at stoppe den i min netbank under fremtidige betalinger. Da der er tale om en automatisk kortbetaling fremgår den slet ikke under fremtidige betalinger. I går forsøgte jeg igen at ringe til Norlys. Der var omkring 2 timers ventetid og nu ingen mulighed for at blive ringet op, hvorfor jeg opgav. Herefter loggede jeg ind på min side på Norlys, fandt regningen og afmeldte betalingskortet. Nu håber jeg det var det! Flemming
Redigeret af fltk - 7 timer 12 minutter siden kl. 08:45 |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
Jens PN
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har også brugt mail adressen flere gange: intet resultat
|
||
Yamaha CX-A5200 - McIntosh - Emotiva - SVS Micro - JBL L100 Classic Black Edition - JBL HDI 1600
SVS Ultra Evolution Center -Arendal 1961 Height - Matrix Audio Element i2 Streamer |
||
Jens PN
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har også afmeldt mit kort. Men vent og se: Nu skal det nok vælte ind med rykkere...
|
||
||
Jens PN
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4731 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er gennem mail at der skabes god kontakt til Norlys. Ifm flytning og opsigelse af TV pakke og internet i 2023, modtog jeg ikke hele mit tilgodehavende fra Norlys regnskabsafdeling. Det skulle tage et helt år inden det lykkedes at få de sidste penge via en rask gut fra kundeservice på mail.
DET ER SIMPELTHEN FOR DÅRLIGT AT ET STORT FIRMA SOM NORLYS IKKE HAR MERE ORDEN I PENALHUSET
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2432 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Enig. Undgå Norlys, hvis det er muligt. Jeg slap fri for mit Internet og fik først penge retur efter at have truet dem med en pressemeddelelse.
|
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |