recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Norlys streaming og tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Norlys streaming og tv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jens PN Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-December-2019
Sted: Ribe
Status: Offline
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jens PN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Norlys streaming og tv
    Sendt: 8 timer 23 minutter siden kl. 07:17
Jeg må sige at det er helt utroligt så dårligt kommunikation og kundeservice 
fungerer i en kæmpe mastodont som Norlys.

Man kan simpelthen ikke skabe kontakt til dem.
2 timers ventetid på telefon og kontaktformularer svarer de simpelthen ikke på,
udover et automat svar.

I forbindelse med prisstigninger 1. januar 2025 har jeg kontaktet dem for at
bestille en mindre pakke. Jeg tog kontakt skriftligt i november for at være sikker
på fristen for ændringer. Jeg har rykket og stadigvæk kun automatsvar: vi har travlt.

Nu har de så sendt faktura for januar for den store pakke..
---------------------------------------------------------------------------------------------------

Min mor afgik ved døden på plejehjemmet i oktober 2024. Jeg afmeldte hendes tv pakke
via en "dødsformular" som Norlys henviste til og har kvitteret for modtagelse af.

Nu har de så sendt en faktura for jan-feb-mar 2025 på 2.476- kr til en død person..
---------------------------------------------------------------------------------------------------

I mellemtiden er lejligheden på plejehjemmet udlejet til en ny beboer som nu også 
betaler for en tv pakke hos Norlys.
Det er godt nok "avanceret" forretningsførelse...

Havde det været Netflix kunne man jo selv foretage de ændringer på 2 minutter på sin Pc.

Redigeret af Jens PN - 8 timer 21 minutter siden kl. 07:19
Yamaha CX-A5200 - McIntosh - Emotiva - SVS Micro - JBL L100 Classic Black Edition - JBL HDI 1600
SVS Ultra Evolution Center -Arendal 1961 Height - Matrix Audio Element i2 Streamer
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2017
Sted: Nordjylland
Point: 2222
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 7 timer 25 minutter siden kl. 08:15
Har du brugt en formular, er det nok vanskeligt. Som du ser på siden, er de i gang med en større omlægning af det hele. Så kan det være, at kontaktformularen er "druknet"i "flytterodet". Så er mailen bedre...

Prøv mailen i stedet for. Da jeg skulle have kontakt med dem, af forskellige grunde, da var der INGEN problemos! Det tog sin tid inden der kom svar, men det kom! Og der var fin korrespondance derefter.

Er fortsat kunde hos dem.

Mail: kontakt.digital@norlys.dk

Redigeret af mnielsen - 7 timer 16 minutter siden kl. 08:24
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10450
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 6 timer 57 minutter siden kl. 08:43
Oprindeligt skrevet af Jens PN Jens PN skrev:

Min mor afgik ved døden på plejehjemmet i oktober 2024. Jeg afmeldte hendes tv pakke
via en "dødsformular" som Norlys henviste til og har kvitteret for modtagelse af.

Nu har de så sendt en faktura for jan-feb-mar 2025 på 2.476- kr til en død person..

Jeg kan kun bekræfte den dårlige/manglende service fra Norlys' side:
I forbindelse med den varslede prisstigning valgte jeg at opsige mit abonnement fra nytår. Det gjorde jeg ved at tage ind i Norlys' butik her i Aalborg. Jeg modtog en bekræftelse på opsigelsen dagen efter. Den 18. december modtog jeg så en regning for 1. kvartal 2025. Herefter ringede jeg til Norlys. Der var lang ventetid, og jeg valgte at blive ringet op. Det skete så efter ca 3 kvarter. Medarbejderen jeg talte med kunne godt se, at abonnementet var opsagt, men kunne ikke annullere regningen. Det skulle jeg selv gøre ved at stoppe den i min netbank under fremtidige betalinger. Da der er tale om en automatisk kortbetaling fremgår den slet ikke under fremtidige betalinger. I går forsøgte jeg igen at ringe til Norlys. Der var omkring 2 timers ventetid og nu ingen mulighed for at blive ringet op, hvorfor jeg opgav. Herefter loggede jeg ind på min side på Norlys, fandt regningen og afmeldte betalingskortet. Nu håber jeg det var det!

Flemming

Redigeret af fltk - 6 timer 55 minutter siden kl. 08:45
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Jens PN Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jens PN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 5 timer 56 minutter siden kl. 09:44
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Har du brugt en formular, er det nok vanskeligt. Som du ser på siden, er de i gang med en større omlægning af det hele. Så kan det være, at kontaktformularen er "druknet"i "flytterodet". Så er mailen bedre...

Prøv mailen i stedet for. Da jeg skulle have kontakt med dem, af forskellige grunde, da var der INGEN problemos! Det tog sin tid inden der kom svar, men det kom! Og der var fin korrespondance derefter.

Har også brugt mail adressen flere gange: intet resultat
Yamaha CX-A5200 - McIntosh - Emotiva - SVS Micro - JBL L100 Classic Black Edition - JBL HDI 1600
SVS Ultra Evolution Center -Arendal 1961 Height - Matrix Audio Element i2 Streamer
Til top
Jens PN Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jens PN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 5 timer 55 minutter siden kl. 09:45
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Jeg kan kun bekræfte den dårlige/manglende service fra Norlys' side:
I forbindelse med den varslede prisstigning valgte jeg at opsige mit abonnement fra nytår. Det gjorde jeg ved at tage ind i Norlys' butik her i Aalborg. Jeg modtog en bekræftelse på opsigelsen dagen efter. Den 18. december modtog jeg så en regning for 1. kvartal 2025. Herefter ringede jeg til Norlys. Der var lang ventetid, og jeg valgte at blive ringet op. Det skete så efter ca 3 kvarter. Medarbejderen jeg talte med kunne godt se, at abonnementet var opsagt, men kunne ikke annullere regningen. Det skulle jeg selv gøre ved at stoppe den i min netbank under fremtidige betalinger. Da der er tale om en automatisk kortbetaling fremgår den slet ikke under fremtidige betalinger. I går forsøgte jeg igen at ringe til Norlys. Der var omkring 2 timers ventetid og nu ingen mulighed for at blive ringet op, hvorfor jeg opgav. Herefter loggede jeg ind på min side på Norlys, fandt regningen og afmeldte betalingskortet. Nu håber jeg det var det!

Flemming

Har også afmeldt mit kort. Men vent og se: Nu skal det nok vælte ind med rykkere...
Til top
Jens PN Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jens PN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 5 timer 53 minutter siden kl. 09:47

Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Har også brugt mail adressen flere gange: intet resultat. Og formularen har de bekræftet endda med den komplet udfyldte formular. Så må de da få systemet til at virke.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Point: 4731
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 5 timer 31 minutter siden kl. 10:09
Det er gennem mail at der skabes god kontakt til Norlys. Ifm flytning og opsigelse af TV pakke og internet i 2023, modtog jeg ikke hele mit tilgodehavende fra Norlys regnskabsafdeling. Det skulle tage et helt år inden det lykkedes at få de sidste penge via en rask gut fra kundeservice på mail. 

DET ER SIMPELTHEN FOR DÅRLIGT AT ET STORT FIRMA SOM NORLYS IKKE HAR MERE ORDEN I PENALHUSET Angry
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Point: 2432
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 5 timer 4 minutter siden kl. 10:36
Enig. Undgå Norlys, hvis det er muligt. Jeg slap fri for mit Internet og fik først penge retur efter at have truet dem med en pressemeddelelse.

Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu