recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Defekt LG Oled B1 65"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Defekt LG Oled B1 65"

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
anderskj1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 98
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anderskj1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Defekt LG Oled B1 65"
    Sendt: 16 timer 4 minutter siden kl. 19:42
Hej

Jeg har et 2½ år gammelt LG Oled B1 65" (altså umiddelbart lige over garantiperiode) som ikke længere vil tænde under standby (uanset om jeg vælger passiv eller aktiv standby mode i indstillinger). Efter kort tid med rød lampe går standby-lampen ud og TV kan ikke længere tændes. Det kan fixes ved at tage strømmen i 60 sekunder og så har jeg 5-10 sekunder til at tænde indtil det dør igen. 

Er det først tændt så kører det uden problemer. Det er opdateret med nyeste firmware.

Nogen som kender til dette problem? Og findes der nogle derude som har ekspertise i denne slags, men hvor det ikke imploderer i voldsomme omkostninger. Det er jo begrænset hvad der trodsalt giver mening med et TV til 8-10000 kr. Men 2½ er jo håbløs kort levetid :-(

Håber nogen har input!

Mvh
Anders   
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19521
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12 timer 13 minutter siden kl. 23:33
Uden at kende det præcise tv, vil jeg sige at Standby strømforsyningen er defekt.

Når du har haft slukket for strømmen længe nok, booter tv op på den “store” strømforsyning og derfor virker alt som det skal. Når du slukker, er der en lille strømforsyning der holder liv i tv’et, så det reagere på fjernbetjeningen.
Den er død…….

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu