|
reklamer på LG tv? |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | ||
Sylvest
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 890 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-December-2024 kl. 12:23 |
|
Jeg bruger efterhånden sjældent mit LG tv men tændte det lige og der lå en opdatering til softwaren.
Det er meget sjældent at de skriver hvad de foretager af opdateringer men denne gang var der en del oplysninger om brug af data (tak til GDPR) så jeg blev nysgerrig. Betyder dette at man nu kan forvente reklamer mens man hygger med en god film (pkt. 4). Skal man bare fremover have tv'et permanent på offline? |
||
.
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4747 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Eller købe et ordentligt TV fra Sony eller Panasonic
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19525 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1175 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sony anvender Google TV, hvor der er masser af reklamer
|
||
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg blir da mere og mere glad for mit Panasonic TV, der er online og uden påtvungne reklamer.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2227 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
slettet
Redigeret af mnielsen - 29-December-2024 kl. 16:31 |
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19525 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det har jeg endnu til gode at opleve. Men det er nok fordi jeg slet ikke bruger smart menu delen af mit Sony TV. Klaus
|
||
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1175 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
|
||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tænder tv på "antenne". Skal jeg bruge smart tv, skifter jeg direkte til HDMI (udenom menusystemet) og bruger min ATV til formålet. Derfor ser jeg ingen reklamer i Sonys Android brugerflade. Klaus
|
||
spoxy
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej, men det er der nok mange andre, der gør
Der er allerede en leverandør der arbejder på at lægge reklamer på HDMI signalet:
|
||
|
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er ikke kun reklamerne, men også hyppigheden af visse reklamer der er grænseløst generende - virker nærmest som en indoktrinering
|
||
|
||
yahooboy
Bruger Oprettet: 17-September-2017 Sted: - Status: Offline Point: 209 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Faderen til moderne marketing udgav sin første bog om emnet i 1928. Titlen ? Propaganda
Jeg har aldrig haft nogle af husets "Smart"tv online og får det heller aldrig. Hvis TV producenterne ikke kan tjene penge på deres produkter uden jeg skal betale med mine private informationer (Lytter i DR?) så bør De finde en anden branche at være i. Den eneste måde man kan få dem til at lytte er ved ikke at lade sit TV (uanset om det er Google/AndroidTV, WebOS eller andet) samle informationer ind som de kan sælge. Jeg gør som KlausDM benytter en AppleTV, da jeg oplever at have mere styr på hvor mine informationer går hen hos Apple i modsætning til Google's forretningsmodel. (Jeg blokerer reklamer af samme årsag)
|
||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |