|
Er Norlys eneste udbyder? |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | ||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10461 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Januar-2025 kl. 21:50 |
|
Er Norlys eneste udbyder i DK af betalingstv via egen antenne? Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2237 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg mener ikke, der er andre. Så burde vi da have set noget om det. der er vel heller ikke så mange frekvenser, at der skulle kunne være plads til to udbydere? Og så er der kundegrundlaget - er der kunder nok til, at der evt. kunne være hele to udbydere? Det gik jo ikke på parabol, hvor der nu kun er én udbyder. DR K, DR3 og DR Ultra blev jo desværre lukket . Der kunne MÅSKE være lidt plads. Alle VHF-frekvenserne bruges vel til DAB?
Redigeret af mnielsen - 06-Januar-2025 kl. 22:17 |
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4762 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja de købte Boxer TV
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
jensoest
Bruger Oprettet: 22-December-2009 Status: Offline Point: 210 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, Norlys har retten til at sende på antenne-tv-nettet frem til 2030. Så vi er bundet til Norlys’ urimelige pakker og priser, hvis vi vil se TV igennem egen antenne.
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19532 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ser TV via egen antenne, men betaler intet til Norlys…..
Klaus
|
||
jensoest
Bruger Oprettet: 22-December-2009 Status: Offline Point: 210 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, men ingen betalingskanaler eller nabolandskanaler. Så du har vel kun DR's tre kanaler og så et par skod regionalkanaler.
Redigeret af jensoest - 06-Januar-2025 kl. 23:46 |
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4762 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er også stadigvæk gratis at trække vejret
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19532 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Korrekt. Men om det er norlys nu, eller boxer tidligere er vel et fedt? Klaus
|
||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er ikke gratis at tage DRs kanaler via antenne…. Klaus
|
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2237 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Forvirrende artikel. Den siger, at det er Boxer, der sender betalings-TV? Og ja - Det ER Norlys, jeg har betalings-TV igennem... Jeg forstår ingenting. Men Norlys overtog tjansen omkring 2021... Der kommer nok ingenting efter at DR lukkede deres kanaler. Der kunne da sagtens sendes et eller andet når Ramasjang ikke sender noget, men bare går i tomgang.
Redigeret af mnielsen - i går kl. 06:13 |
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
filmfreak
Guld medlem Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1388 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej, det har du sådan set ret i idet vi alle betaler tv-licens til DR via skatten 😉
|
||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er skatten så steget pga. det? (Det var måske KlausDM, jeg skulle have citeret...) På det beskyttede værksted, hvor jeg er som førtidspensionist, mener man, at jeg efter denne ændring af licensen nu er den eneste sortseer i hele Danmark!! Nej, jeg er ej! Jer er ikke sortseer - jeg er realist!!
Redigeret af mnielsen - i går kl. 06:38 |
||
||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |