recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bærbar pc - MIL-STD certificeringer , vigtigt?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bærbar pc - MIL-STD certificeringer , vigtigt?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hemingway Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-Januar-2018
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hemingway Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bærbar pc - MIL-STD certificeringer , vigtigt?
    Sendt: 4 timer 7 minutter siden kl. 19:38
Hej

Er på jagt efter en bærbar computer til knægten i forbindelse med konfirmation.
Det er pt. en bærbar han bruger her hjemme, og ikke til store spil (Roblox og Minecraft), streaming, og skolearbejde

Så falder jeg over MIL-STD, som er en militær certificeringer, der gør den ekstra sikret mod varme, stød, væske m.m. på computeren. Men er det løs snak, eller er der noget om det? Vel meget praktisk til en ung teenager?

Jeg har to i kikkerten, ikke nødvendigvis fra Power, som disse link henviser til:

Lenovo V15 G4 AMN
AMD Ryzen™ 5 7520U
MIL-STD-810H-testet
16 GB RAM, 512 GB M.2 NVMe SSD
15,6" Full HD-skærm (1920 x 1080), TN-panel
AMD Radeon™ Graphics Radeon™ 610M
Pris ca. 4000 kr.
Link:

Lenovo IdeaPad 1 
AMD Ryzen™ 5 7520U
16 GB RAM, 1 TB M.2 SSD
15,6" Full HD-skærm, IPS-panel
AMD Radeon™ Graphics Radeon™ 610M
Pris ca. 4000 kr.

Link

Det der i mine øjne taler for Lenovo V15, er en lidt hurtigere harddisk, og denne MIL-STD certificering
Det der i mine øjne taler for Lenovo Ideapad 1, er 1TB harddisk, og ISP-panel

Håber der er en venlig sjæl der vil smide et par kommentar til disse bærbar, og har man en helt trejde i ærmet, så kom gerne med det.

1000 tak for jeres tid og hjælp.

Hilsen den håbløse it-kyndige mand :-)

Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 1026
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 3 timer 7 minutter siden kl. 20:38
TN-panelet på V15 er ikke oplagt, hvis man skal være flere elever omkring computeren, da skærmbilledet forværres en del, når man ser det fra siden. 

MIL-STD kan være et marketingtrick, hvis ikke producenten kan henvise til testrapport af produktet på et eksternt, uafhængigt laboratorium. Enhver kan i princippet sætte sådan et mærke på sit produkt, da det er en åben standard, som ikke tjekkes af myndigheder eller anerkendte organisationer. 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu