|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ptheglev ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 670 |
![]() Sendt: 17-Januar-2007 kl. 11:49 |
![]() |
|
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
Konklusionen på de nye pana og pio modeller er vel da følgende nye ting:
Pioneer: Meget bedre sort, sikkert bedre end pana hvis man skal tro ovenstående. Panasonic: - Ny antireflex behandling -> egenskaber meget tæt på LCD - 1080p på 42" Personligt ville jeg klart foretrække reflekser næsten som på LCD, end lidt extra sort, som er god nok i forvejen på panaen. Redigeret af nextgeneration - 17-Januar-2007 kl. 12:17 |
|
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12444 |
![]() |
Nej, der kommer ikke 1080p på 42" i år.
|
|
![]() |
|
cosmo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
NextG - kan du henvise til link hvor der står noget om den nye antirefleks på Panasonic?
|
|
![]() |
|
enand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2006 Status: Offline Point: 819 |
![]() |
Hej Cosmo Det er med i en ret grundig omtale her: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=19464& PN=1&TPN=500 |
|
![]() |
|
MikeOne ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2005 Status: Offline Point: 565 |
![]() |
Åhhh, er det ikke altid sådan - Der er altid noget bedre rundt om hjørnet. En ting er sikkert, jeg er SUPER glad for mit 427XD - Meget bedre end hvad jeg ellers har set på markedet. Og om eks. 5 år, så er teknikken modnet så meget at man kunne købe et nyt TV til langt lavere priser. |
|
OLED LG 55E6V, Yamaha YSP, Stofa etc.
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Hvis SED ikke bliver droppet helt, så vare det nok ikke engang 5 år. De nye plasma er helt klart interessante, specielt omkring den antirefleks, da det er et gevaldigt problem. Men SED er efter min mening mange gange bedre, ikke bare pga. dens kontrast forhold der hedder noget i retningen af 100.000:1, men strømforbruget skulle efter sigende ligne noget der er 70% mindre end tilsvarende plasma. Det i sig selv kunne være et argument for rigtig mange til at droppe LCD og Plasma og leve med den "ringere" billedkvalitet (Ringere i forhold til de nye plasma, men væsentlig bedre i forhold til nudagens billedkvalitet). Forestil jer et 42" SED tv bruger omkring 70watt. Det er under halvdelen af et 32" widescreen CRT tv i dag. Det er et imponerende fremskridt, hvis ellers teknologien ikke bliver droppet. Canon har opkøbt Toshiba´s aktier i projektet, og er nu alene om teknologien. Det skal blive spændende at se om de når at komme med noget, inden Pioneer triller deres nye generation ud på markedet.
|
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
[QUOTE Klart.....SELVFØLGELIG DA-men så er det jo meget heldigt at det netop er egenskaberne på det nye PANASONIC... lrev |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
Klart.....SELVFØLGELIG DA-men så er det jo meget heldigt at det netop er egenskaberne på det nye PANASONIC... lrev [/QUOTE]Ja du ved - verdens førende plamsafabrikant ... kun det bedste er nok ![]() |
|
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
|
![]() |
|
-C5- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
![]() |
Hvis man altid vil vente på det næste kvantespring der er lige på trapperne, så vil man stadig sidde med sit 28" CRT Tv om 20 år
|
|
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
|
![]() |
|
TheBig.... ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 204 |
![]() |
Ja køb nu, om 10 år får du dem i nakken, jeg gav 4.000,- for den første CD brænder da de lige kom ud, idag får du en DVD brænder til ca. 300,- Den første PC gav jeg 10.000,- for hvis jeg skrev hvad og hvor lidt den indholdt, kunne i grine jer ihjel. Den kære teknologi, for Plasma og LCD skærme vil det gå samme vej, men den nyeste teknologi vil altid være dyrest. Der var en fremtidsforsker der for 1½ eller 2½ år siden udtalte sig, at en 42" fladskærm vil i 2009 koste 1.500,- Stod ikke noget om hvilken kvalitet den ville være i, og vi er på vej. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |