|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
kapers ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Status: Offline Point: 15 |
![]() Sendt: 15-Januar-2007 kl. 14:05 |
Hej alle i dejlige eksperter derude (fedte fedte) Jeg er ret interesseret i at købe dette tv. Hvordan får jeg fat i det billigst? Nogen der har en idé om det kan svare sig at køre til tyskland og hente det? Andre gode råd og fifs til dette tv modtages også gerne ps. newbie so be nice |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej kapers - og velkommen i "stakken". Det kan bestemt godt betale sig at købe tv´et, og hente det i Tyskland. Det du skal være opmærksom på, er hvorledes Samsung Danmark stiller sig ved garantisager. Jeg har hørt lidt forskellige udmeldinger hvad angår garantien i Danmark. Jeg købte selv mit Samsung i Tyskland, og sparede dengang vel omkring 5k. Ved købet fik jeg at vide, at Samsung Danmark støttede garantien generelt, men ikke pixelgarantien. Så check lige med Samsung Danmark inden du bestiller |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
kapers ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Super - jeg har kigget lidt på www.idealo.de, men hælder nu mest til at hente det selv, da jeg har benzin betalt + at jeg har en eller anden idé om at jeg føler mig mest sikker på den måde. Ved du evt. hvor man har mulighed for at hente dernede - det skal jo ikke være alt for langt nede i tyskland. Mht. garantien, overvejer jeg at købe en forsikring til tv'et i danmark - kan man ikke gøre det på den måde? |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej kapers - jeg vedlægger en link til dig som er flot at bruge. Der kan du også finde adresser på forhandlerne m.v. Mht. forsikring af et udenlandsk tv - joh der kan vel nok lade sig gøre - men der er stadig lige det med evt. pixelfejl, som jeg ikke tror en standard forsikring dækker. Så... få en sludder med dit forsikringsselskab, hvor du præcist fortæller hvad du ønsker de skal forsikre. http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp?kid=3- 29 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
![]() |
kanon, den side er rigtig god. 1000 tak
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Du er velkommen kapers
![]() |
|
|
|
![]() |
|
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Kig evt. på Medianess eller Digitalo hvis de fører TV'et. De har begge meget god kundeservice og garantibestemmelser |
|
Panasonic 42PX60EN
Pioneer DV-530 Squeezebox V3 Minipods Bass-station |
|
![]() |
|
Danster ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
Regner selv med at skulle købe det omtalte TV, er der nogle der har et, eller har set anmeldser på det?
|
|
![]() |
|
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Må jeg lige høre jeres argumenter for at vælge lige netop dette TV? |
|
Panasonic 42PX60EN
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Et rent gæt: Det er Samsung og LCD. Det plejer at være det mange går efter.. det er ihvertfald den jeg møder blandt venner og bekendte. "Panasonic??? Plasma??? Hvorfor ikke et Samsung LCD??" |
|
![]() |
|
Danster ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
Der er flere grunde til at jeg gerne vil ha det.
1. Det har en opløsning på 1080P, så det kan afspille HD i fuldopløsning, ikke mange andre TV i den prisklasse der kan det. 2. Det er et pænt design (fx synes jeg at panasonics plasma TV viser et pænt billede, men kan ikke li deres design). Det er ikke fordi jeg er "låst fast" på netop dette TV, har nemlig ikke set det live endnu, og kunne ikke finde på at købe et TV uden at have set det først. |
|
![]() |
|
![]() |
Hvornår mener du det bliver aktuelt at se materiale i 1080p? Og hvordan vægter du det i forhold afvikling af 576p og 720p materiale?
|
|
Panasonic 42PX60EN
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |