|
Pas på uofficielle Ringenes Herre koncerter. |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
HessiDude ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2022 Sted: Skovby, Galten Status: Offline Point: 494 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22 timer 49 minutter siden kl. 22:21 |
|
Halløj,
![]() Det her er desværre en af de kedelige. ![]() Hustruen og jeg var til Ringenes Herre koncert i Jysk Musikteater i Silkeborg i eftermiddags, og det var mildest talt dybt skuffende. Hustruen havde endda købt det som julegave til mig/os, og havde glædet sig enorm meget til at vi skulle hygge sammen (det gjorde vi nu alligevel). Hun var så ked af det, og var mindst lige så skuffet. Det viser sig at det er bootleg (ulovlige kopieret) kompositioner, og utroligt dårligt fremført (promoveret af Star Entertainment). Det er næsten ugenkendeligt musik og lyder virkelig mærkeligt og dårligt. Desuden foregår der en masse mærkelige ting som bare trækker en ud af den, og tillader ikke fordybelse. Rettighedsindehaverne har lagt sag an mod selskabet der promovere og orkestret. Det var ringe…. MEGET ringe… Jeg vil på det kraftigste fraråde folk at købe billetter og har man gjort det bør man bede om en fuld refundering. T.O. showet har åbenbart været fremstillet i nogle år , forskellige steder, og er booket som minimum frem til og med 2026, ikke kun i Silkeborg. Her er et udsnit af alt det kritik det har modtaget. https://howardshore.com/notice-unofficial-concerts/ https://www.trustpilot.com/review/star-entertainment.org https://www.thejournal.ie/complaints-recent-performance-lord-of-the-rings-music-6041506-Apr2023/ https://www.stuff.co.nz/national/132050933/second-bootleg-concert-leaves-crowd-cringing-and-laughing Redigeret af HessiDude - 11 timer 34 minutter siden kl. 09:36 |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12352 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Vildt nok. "Bootleg" live events. Nu har jeg hørt alt...
|
||
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
||
![]() |
||
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2253 |
|
Ja... Mærkeligt ord for ulovlige indspilninger... Hvad er der galt med "ulovlige indspilninger"? At det består af to ord, måske? ![]() Redigeret af mnielsen - 14 timer 60 minutter siden kl. 06:10 |
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8649 |
|
Pointen var nok, at der i dette tilfælde ikke er tale om en indspilling ![]() |
||
![]() |
||
HessiDude ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2022 Sted: Skovby, Galten Status: Offline Point: 494 |
|
Pointen var at advare folk mod at spilde deres penge (1.200 kr. for 2 billetter inkl. gebyrer). Troede at indholdet ville vægtes højere end ordvalget.
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12352 |
|
Mit indlæg handler overhovedet ikke om ordvalget. Det er konceptet der overrasker mig.
|
||
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |