recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Router til fiber 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Router til fiber 2

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rikkesfar Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-December-2007
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rikkesfar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Router til fiber 2
    Sendt: 2 timer 50 minutter siden kl. 09:41
Hej, jeg har også et spørgsmål om en router til mit fiber (i sommerhus).

Jeg har opsagt min aftale hos Norlys til fordel for en tilsvarende billigere hos Altibox, hvor jeg selv skal stå for en router.

Jeg skal returnere routeren, en Icotera i4850, til Norlys alternativt beholde den mod et gebyr på kr 795,-.

Vil jeg kunne beholde routeren og genanvende den uden ændringer med den nye Altibox fiberforbindelse, eller er den låst til Norlys?

Jeg har pt. ikke mulighed for at se om jeg kan logge ind på routeren, da jeg ikke kommer i sommerhuset i den nærmeste fremtid.
På forhånd tak for svar.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Status: Offline
Point: 4726
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 1 time 58 minutter siden kl. 10:33
Hej.

795,-. for en brugt router lyder meget dyrt.

Hviket abbonement hat du bestilt hos altibox?

Citat: ' til dig, som hverken har behov for wi-fi-udstyr eller en masse support.'

Er det kun en wi-fi router, at du søger?

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 1 time 56 minutter siden kl. 10:35
Til top
Rikkesfar Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-December-2007
Status: Online
Point: 130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rikkesfar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 1 time 32 minutter siden kl. 10:59
Hej Carsten, tak for svar.

Selve fiberboksen bliver siddende, så ja det er kun Wi-Fi router.

De 795,- betyder ikke så meget, da det vil koste mig ca. det samme at køre til sommerhuset og afmontere Norlys routeren.

Det er Altibox light internet fiber til 269,- pr md.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10489
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 1 time 3 minutter siden kl. 11:28
Oprindeligt skrevet af Rikkesfar Rikkesfar skrev:

Vil jeg kunne beholde routeren og genanvende den uden ændringer med den nye Altibox fiberforbindelse, eller er den låst til Norlys?

Det nemmeste vil da være at spørge Altibox og Norlys.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu