|
Hey Google - Spil DR P8 Jazz |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ClausBP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2016 Status: Online Point: 359 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Marts-2025 kl. 12:22 |
Hejsa!
Mine Google-højttalere er begyndt ikke at kunne spille DR P8 Jazz med TuneIn, når jeg beder om det. Det fungerer fint med DR P1, DR P2 og DR P3. Jeg kan fint streame DR P8 Jazz fra Iphone DR Lyd App.
Kunne I teste, om I også har problemet? På forhånd tak! Redigeret af ClausBP - 14 timer 30 minutter siden kl. 17:22 |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Virker fint her på Sonos med Google assistent
|
|
![]() |
|
ClausBP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2016 Status: Online Point: 359 |
Tak - hvad siger du helt præcist? |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Din overskrift
![]() |
|
![]() |
|
Sonos er tilføjet i Google Home app’en og DR tilknyttet Sonos. Underligt nok finder den vej til TuneIn med stemmestyring. Bruger også Myradio
|
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1029 |
P8 virker heller ikke på Nest Hub (P1,2,3 gør stadig)
|
|
![]() |
|
Tak - så er det altså en systematisk fejl.
|
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1203 |
Slettet
Redigeret af spoxy - 7 timer 19 minutter siden kl. 00:33 |
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |