|
Call Me mobilabonnement |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jorgen E ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-April-2023 Status: Offline Point: 41 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 6 timer 5 minutter siden kl. 13:55 |
Hej
I forbindelse med generel kontor-relateret oprydning ser jeg i dag, at mit mobilabonnement hos Call Me er steget fra kr. 124,- pr. måned til kr. 164,- pr. 1. april (Betalingsservice) Jeg har ikke noget specielt abonnement, og den har kørt uændret i nok et par år nu. De kr. 124,- er nok også lige i overkanten, men kr. 164,- pr. måned for fri tale, MMS/SMS og 30 GB EU er langt over det acceptable. Jeg har faktisk nok også et meget lille forbrug af det hele. Det skal siges jeg har ikke fået noget varsel (som i slet ikke) og derfor gør det mig temmelig sur, stigningen kommer som tyv om natten. Calle Me er vist overtaget af Norlys, så hvis det er årsagen kan Norlys sige farvel til mig som kunde igen. (Har haft internet ved dem) Jeg har skrevet til kundeservice, så jeg afventer lige hvad de melder tilbage, hvis de gør det. Redigeret af Jorgen E - 5 timer 59 minutter siden kl. 14:01 |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4729 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Hvor bor du? Kan du både hjemme og på arbejde modtage alle danske teleudbydere? Hvis du går ind på https://www.mastedatabasen.dk/ og indtaster din addresse, samt Tjenestetyper: Mobiltelefoni Teknologier: 5G-NR og klick på Vis Får du vist afstand og type af de nærmeste Mobil master For henholdsvis TDC, Hi3G og Telia - Telenor. Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5315 |
![]() Ellers har de jo også højere til rimelige priser. ![]() |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Jorgen E ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-April-2023 Status: Offline Point: 41 |
Tak for svar alle
Jeg har lige tjekket spec. på faktuta, hvilket jeg jo nok burde have startet med. Det viser sig at det er et abonnement på Podimo, som de er begyndt at tage penge for. Det blev jeg tilbudt gratis for længe siden, men jeg var ikke lige opmærksom på, at det ville koste penge på et tidspunkt uden videre. Jeg har aldrig brugt det og kommer heller ikke til det. Det er afmeldt nu. Jeg synes det er en lusket at tilbyde kunder et eller andet gratis og så uden at gøre specielt opmærksom på det, begynde at tage betaling efter en periode. (ja jeg burde jo nok have læst det med småt, hvis der var sådan noget). I december fik jeg er faktisk en e-mail, hvor der stod det ville fortsætte endnu en måned gratis, hvorefter det vil koste 39 kr. Jeg må jo nok at kende jeg ikke har været helt vågen. Det er dog over med at sige ja tak til noget fra dem.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |