|
E-boks-problemer? [LØST] |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2260 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: i går kl. 05:59 |
|
Er der andre end mig, der ikke kan komme på E-Boks lige i tiden? Jeg får denne fejl uanset om jeg bruger Chrome eller Edge:
![]() Redigeret af mnielsen - 17 timer 44 minutter siden kl. 15:48 |
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
![]() |
||
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1420 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Virker fint her
|
||
Mvh Jesper
|
||
![]() |
||
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2260 |
|
Du bruger sikkert mobil? Jeg bruger Windows-computer
Redigeret af mnielsen - i går kl. 06:46 |
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
![]() |
||
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1420 |
|
Næ, windows computer med Chrome.
|
||
Mvh Jesper
|
||
![]() |
||
|
Stadig det samme.
|
||
||
![]() |
||
|
Skrev til E-boks-kontakt, og fik at vide, at jeg skulle åbne nyt incognito-vindue, og så ellers gøre som normalt...
|
||
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |