|
System Audio silverback højttalere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Peterkn ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 13 timer 55 minutter siden Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13 timer 14 minutter siden kl. 11:18 |
Jeg har anskaffet et sæt højttaler System Audio Silverback 40. De har en helt fantastisk lyd og jeg har opdaget helt nye detaljer i musik jeg ellers kendte godt. De har indbygget forstærker og betjenes trådløst. Opsætningen er følgende: Der hører en Stereohub til som man parrer med højttalerne og sin mobiltelefon. Derefter kan man afspille Spotify, Dr, Youtube og en masse andre tjenester direkte fra sin telefon igennem SA-appen. Det hele er trådløst så man slipper for en masse kabler. Desværre har jeg en del problemer med at opretholde den trådløse forbindelse mellem Stereohubben og højtttalerne. Den forsvinder ofte når der ikke har været afspillet noget i et stykke tid. Når jeg begynder at afspille kan jeg se at der er forbindelse (men der er ingen lyd). Der står "afspilles på stereoHub" og jeg kan se at tids-angivelsen til flytter sig. Jeg har fået ombyttet Stereohubben, men det har ikke afhjulpet fejlen. Er der andre der kender problemet?
|
|
![]() |
|
Peterkn ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 13 timer 55 minutter siden Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
---eller er der nogen der har en ide til afhjælpning af problemet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |