recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til overførsel af filer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til overførsel af filer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 557
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til overførsel af filer
    Sendt: i går kl. 00:16
Nogen der vil hjælpe mig med en skudsikker metode til at overføre m4b filer fra min Windows PC til min iPhone?
Telefonen er godkendt af Windows og jeg kan se den i Itunes.
Når jeg køber musik i Itunes kan jeg synkronisere og så får jeg musikken på telefonen.
Nu har jeg fået nogle lydbøger m4b filer, jeg gerne vil have på telefonen, men de kommer ikke ove uanset hvad jeg gør.
Der er masser af plads på telefonen og filerne spiller fint på computeren.

På forhånd tak for hjælpen!
mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 557
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 12:03
Det viste sig at der skulle sættes et flueben ved Lydbøger, ellers blev de ikke synkroniseret. 
mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu