|
Monitor / tv campingvogn |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pnn ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2010 Sted: danmark Status: Online Point: 95 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14 timer 56 minutter siden kl. 07:38 |
hejsa
Jeg er i gang med at finde en 24" skærm til en campingvogn. Hvad ville i vælge, jeg har ikke brug for tv tuner. Jeg har en Chromecast tv jeg gerne vil bruge samt eventuelt en harddisk med lidt film. Så altså bare streaming. Problemet er hvis jeg vælger en monitor. Så bliver lyd et problem. Man kan købe en lille "soundbar" men hvordan får jeg lyd fra Chromecast til den. + Til denne løsning er billed kvalitet. Full hd osv Samtidig kendte brands - der findes vel ikke monitors med Hdmi-cec? Så den skal tændes og slukkes manuelt Har pt en Hp 24" som monitor nr 2 til min pc. Den overvejer Jeg at opgradere til en 27". Så kunne jeg bruge eller starte med den Den mangler en soundbar. Hp har en til en 350 kr Men hvad med lyden. Hvordan gør jeg det, Så er der campingvogn TV. Der er alt jo sådan set klar Lyd, 12 volt , tv tunere som ikke bruges osv Dog hvis man vil have fullHd og et nogenlunde brand stikker prisen af Ukendte mærker for mig er der en del af 230/12 volt, 12 volt er ikke nødvendigt da vi vil have 230 v tilsluttet 95% af tiden. Mvh Peter
Redigeret af pnn - 14 timer 55 minutter siden kl. 07:39 |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4748 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Jeg ville kigge på en USB-C hub for Google Chromecast with Google TV, gerne en med HDMI som Totu 7-in-1 Type C Hub: Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5041 |
Jeg vil mene du skal gå efter den rigtige skærmteknologi. En VA skærm giver det bedste billede med god kontrast. En IPS skærm giver bredere betragtningsvinkel. Om der er tuner i eller ej, betyder intet. Så længe der er hdmi.
IPS er det billigste kan jeg se, Samsung og Philips ligger på 7-800 kr. VA er noget dyrere.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Online Point: 5330 |
Lidt Googling viser der findes Monitorer med indbyggede højttalere og andre med Hovedtelefon (Audio Line out) 3,5mm minijack.
Så det er et spørgsmål om at finde den løsning der passer for dig. ![]() Et par eksempler: Med 5W Speakers Med Hovedtelefon udgang "Audio line-ud" Der findes garanteret også andre.
![]() |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Online Point: 5330 |
![]() Redigeret af JørgenT - 11 timer 20 minutter siden kl. 11:14 |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
pnn ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2010 Sted: danmark Status: Online Point: 95 |
Hej Jørgen Tak for forslaget. Den dell skærm ser interessant ud Samt prisen er lav, så hvis det ikke fungerer af en eller anden Grund så har man jo ikke brugt en formue |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |