|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | ||
centric ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() Sendt: 17-Januar-2007 kl. 15:41 |
|
Jeg skal have et større TV da mit nuværende 27" er for småt når jeg spiller på boxen hvilket udgør 50 % af tiden Tv’et er tændt.
Jeg har kigget i diverse tråde og TH42PV60 bliver ofte nævnt. Men det har for lav opløsning da jeg vil have 1280 x 720 som xbox'en kører med samt det er denne opløsning DR har valgt til HD. Jeg er desværre meget design orienteret så Tv’et skal se godt ud. Derfor har jeg tænkt på at købe et Samsung LE-37R72B eller et LE-40S71B. De koster det samme og jeg er klar over R er bedre end S og at der findes teknisk bedre fjernsyn. Men vil jeg kunne se, når jeg er vant til mit cheap-aas 27" Prosonic hvor jeg finder billedkvaliteten tilfredsstillende? (I SU-øjne i hvert fald!) Er 40” for stort når man sidder 3 meter fra skærmen? (Det er vigtigt jeg kan se selv de mindste ting på boxen, ellers dør jeg bare ;-) Jeg har også kigget på 37WL66Z som også er interessant da mange anbefaler det, men Samsungs design trækker mest da anlægget er i samme stil. Jeg har dog forgæves forsøgt at finde ud af hvad forskellen er på: 37WL66Z / 37WL66ZS / 37WL66SG / 37WL66P? |
||
![]() |
||
jnvir ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
![]() |
|
Uanset hvilket Samsung du vælger, bliver du glad. Der findes altid noget, der er teknisk bedre. Et Maybach-automobil til 6 mio kr. er sikkert også teknisk bedre end en Mercedes S til 2,5 mio kr., men derfor kan man jo godt være tilfreds med en Mercedes. |
||
![]() |
||
Bechman ![]() Redaktionen ![]() ![]() Recordere.dk Teamet Oprettet: 17-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
|
Vær også opmærksom på om tv´et kører fuld 1080 hd. Jeg har et Le32r71W, et udemærket tv, men det kører altså ikke fuld hd som xbox´en understøtter. Blot til orientering :-) |
||
![]() |
||
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
|
Jeg har endnu ikke set et Samsung TV der leverer en ordentlig billedekvalitet....
Men den tid den glæde ![]() |
||
Panasonic 42PX60EN
Pioneer DV-530 Squeezebox V3 Minipods Bass-station |
||
![]() |
||
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() |
|
Igen et seriøst indslag fra en seriøs deltager i forum (hmmmmm)... Ser du mig føre mig mig skadefro frem i de kilometer lange tråde om PV60 Fejl/egenskaber???? Her er fx en fin anmeldelse af en af de efterspurgte modeller: http://www.smartson.se/index.aspx?id=10459 En svenk og en engelsk...begge anerkendte medier!!!!!!!! Redigeret af Pede8000 - 17-Januar-2007 kl. 22:37 |
||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
||
![]() |
||
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
|
Det handler jo ikke om at være skadefro.
Og hvorfor blande anmeldelser ind i det? De er ofte intetsigende - det handler om hvordan man synes det ser ud i praksis - og lad da centric vurdere det. Jeg prøver bare på at udvide horisonten og give andre TV en chance. |
||
Panasonic 42PX60EN
Pioneer DV-530 Squeezebox V3 Minipods Bass-station |
||
![]() |
||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
|
Hej! Har du overvejet den nye SHARP XD1E-FULL HD 1080P- 37"? Klart bedre køb end noget SAMSUNG.......efter MIN(og mange andres)mening. Der er ovenikøbet et FÆLLESKØB på vej på den,måske den nærmer sig dit budget her. lrev Redigeret af lrev på jobbet - 18-Januar-2007 kl. 07:17 |
||
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
||
![]() |
||
MortenP ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 658 |
![]() |
|
Jeg har et Samsung LE-40R71b..
jeg har endnu ikke hørt nogen sige der IKKE er super billedkvalitet!.. Men jeg har også rigtig godt kabel tv signal.. det hjælper jo selvfølgelig.. Alt andet lidt synes jeg stortset alle andre producenter halter MEGET efter når vi snakker design.. Der er Samsung i mine øjne overlegne.. og billedet.. ja det er ihvertfald RIGTIG godt hjemme ved mig. Kører også med Samsung HT-XQ100 hjemmebio med HDMI tilslutning, så jeg upscaler filmene til 1080i.. SUPER billede. . MortenP |
||
![]() |
||
pgroen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
|
Fælleskøb af 37XD1E ?!? Count me in !!!
|
||
![]() |
||
Hdtv4u ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-December-2006 Status: Offline Point: 3 |
![]() |
|
Utrolig... Manden spørger altså om "SAMSUNG" i 10.000 kr. klassen, har du overhovedet læst overskriften? Ligeså snart der står samsung på overskriften, er der nogle, som kommer ind og bidrager med deres standard kommentar: "Køb alt andet end samsung", og det er lige meget hvad man spørger om. Er det kun mig, der synes det er trættende? |
||
![]() |
||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|
"Jeg har også kigget på 37WL66Z som også er interessant da mange anbefaler det, men Samsungs design trækker mest da anlægget er i samme stil. Jeg har dog forgæves forsøgt at finde ud af hvad forskellen er på: 37WL66Z / 37WL66ZS / 37WL66SG / 37WL66P? " HDTV 4U:Utroligt at du gider at hidse dig sådan op. HAR DU OVERHOVEDET LÆST TEKSTEN......eller læser du KUN overskrifter? Som det fremgår er det IKKE allerede bestemt at det KUN må være et SAMSUNG......beklager-da du jo åbenbart tager det MEGET personligt. Kunne du ikke prøve at skrue bare en lille smule op for CHARMEN......det ville klæde dig. lrev Redigeret af lrev - 19-Januar-2007 kl. 08:34 |
||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
||
![]() |
||
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() |
|
Jeg kan HELT tilslutte mig din kommentar og jeg er også ved at være TRÆT..!!! Det er sq det samme hver gang!!! Redigeret af Pede8000 - 19-Januar-2007 kl. 10:09 |
||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |