|
Apple TV 4K TV2 app |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5093 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: i går kl. 19:46 |
Nu er TV2 app begyndt at svigte. Når jeg skifter mellem programmerne TV2 hovedkanal, News, Charlie, Echo og Fri. Nægter den at åbne, og skriver jeg forsøger at åbne et program der ER åben!
Og så er jeg nødt til at slukke helt for Apple TV og starte forfra. Det er ret frustrerende
![]() |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er du sikker på, at det ikke er nok at lukke TV2-appen helt ned og starte den igen?
|
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5093 |
Hvordan er det lige jeg gør det? Trykkede på skærm knappen, og så gik den igang med Apple TV.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12378 |
Hvorfor har du ikke indstillet så skærm-knappen går tilbage til skrivebordet?
Under alle omstændigheder dukker alle åbne apps op, ligesom på en iPhone eller iPad, hvis du dobbeltklikker på skærm-knappen. |
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon |
|
![]() |
|
Jeg må lige prøve det så jeg ikke blir frustreret hver gang. Havde også en oplevelse i bilen i dag, hvor carplay ikke ville godkende min iPhone. Efter at ha slukket for tændingen og afmonteret kabel mellem bil og tlf et par gange, så virkede det igen, heldigvis
![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |