|
Beolab Penta MK1 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Fynne ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17 timer 21 minutter siden Sted: Frederikshavn Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17 timer 15 minutter siden kl. 13:56 |
Halløj Har fået fat i et sæt Beolab Penta MK1, 1 ejers i god stand, har dog et problem med den ene. Den vil ikke tænde ,altså gå fra standby til aktiv hverken når jeg bruge line eller auto indstilling, jeg bruger en Arylic streamer/forforstærker hertil. Nogen ide til hvad problemet kan skyldes? På forhånd tak
|
|
![]() |
|
Ddur ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2025 Status: Offline Point: 28 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv eventuelt også at stille spørgsmålet i denne tråd:
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19667 |
35-40 år gammel aktiv højttaler.
Hvad kan der være galt? Alt. Løse forbindelser, træt strømforsyning, defekt forstærker….. Klaus
|
|
![]() |
|
S.K ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2015 Status: Offline Point: 66 |
Hej.
Alt fra dårlige lytter, potmetre, dårlige lodninger. Etc. etc. Der er mange ting en Penta forstærker kan fejle. Jeg har repareret mange. Alle Penta forstærkere bør renoveres fra A-Z. Find en reparatør der har forstand på Penta.
|
|
Mvh. Søren
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |