|
Problem med login |
Besvar |
Forfatter | |
MJ (udmeldt)
-- Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
Emne: Problem med login Sendt: 17-Januar-2007 kl. 16:05 |
Hejsa
Jeg har et problem som er udelukkende med dette forum. Hver gang min browser har været lukket ned og jeg besøger siden igen, enten manuelt eller via et link fra mail så skal jeg påny taste mit login ind, selvom browseren er sat til at huske dette. Jeg har ingen problemer med andre fora, så jeg tillader mig at gætte på at recordere.dk er defekt? Problemet er gældende i både FF, Sarafi og Opera. |
|
ZkiiFreak
Super bruger Oprettet: 10-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
Sendt: 17-Januar-2007 kl. 16:35 |
Bruger du din konto på flere forskellige PC'ere? Det har jeg nemlig fundet ud af ikke fungerer. Min løsning er, at du kun sætter auto-login på een af pc'erne... Mit problem er heller ej blevet løst, men på denne måde kan jeg da i det mindste bruge forummet... /Martin |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 17-Januar-2007 kl. 16:47 |
Hej Martin Bruger du "kvik login" ? - så sættes den cookie ikke. Hvis ja, så brug istedet Login - og sæt flueben i "Log på automatisk" /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
MJ (udmeldt)
Sendt: 17-Januar-2007 kl. 16:49 |
Hej begge to.
Jeg bruger både Kvik og almindelig login. Jeg bruger pt. ikke siden på andre end min egen computer, men jeg bruger 2 forskellige browsere. Problemet var også tilstede da jeg kun brugte Safari. I mine indstillinger er også vinket af til at logge mig på automatisk. |
|
ZkiiFreak
Super bruger Oprettet: 10-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
Sendt: 18-Januar-2007 kl. 08:37 |
Jeg bruger Login siden, ikke kvik login. Scenariet er følgende: Hvis jeg er logget på "Log på automatisk" derhjemme, og efterfølgende forsøger det samme på mit arbejde, så bliver jeg ikke en gang logget ind (på arbejdet). Bruger jeg kvik login sker det samme. Fjerner jeg fluebenet i "Log på automatisk" på arbejdet, bliver jeg fint logget ind. Der er så bare den hage, at når jeg kommer hjem, så er jeg blevet logget af dér, på trods af, at jeg har bedt den logge på automatisk Jeg er en kende forvirret... Det er lidt som om, systemet ikke kan klare to forskellige pc'ere til een bruger. (Jeg gætter, at det er derfor kværulanten Irev har to profiler (en "Irev" og en "Irev på jobbet"). Måske dette kan hjælpe lidt til opklaringen. Jeg ville jo gerne være logget på automatisk to steder /Martin |
|
MJ (udmeldt)
Sendt: 18-Januar-2007 kl. 14:54 |
Jeg har searchet lidt videre.. hvis jeg holder mig til Safari, så holder den mig
logget på - dejligt. Men Opera vil dælme ikke... men den vil fint på alle andre fora.. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |