|
Mystisk notifikation i facebook. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7976 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Juni-2025 kl. 10:32 |
Hej.
På min kones mobil i facebook, når man trykker på menu, hvor man logger ud, er der øverst et tegn på at der er nogle notifikationer, noget ulæst eller lignende. Men vi kan ikke finde nogen steder hvad det er for noget og hvis hun åbner facebook på computeren er der ikke noget. Det irriterer hende at hun kan se det på mobilen, når vi ikke kan finde noget. Hvordan får vi det til at gå væk? ![]() Redigeret af Thorvald - 01-Juni-2025 kl. 10:35 |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5104 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har det samme på mail, der står 9 der ikke er åbnet. Går jeg ind og vælger dem der ER LÆST, står der jeg ikke har nogen notifikationer mere. Men tilbage på mailen, står der stadigvæk 9. Så næppe noget at gøre ved det så.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7976 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, vi har markeret alle som læst. Jeg har tænkt lidt på om det kan komme fra Instagram(?), men der har hun vist også været inde at kigge.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |