recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic 65ZT60 brugt værdi?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic 65ZT60 brugt værdi?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Peterjk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-April-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peterjk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic 65ZT60 brugt værdi?
    Sendt: 10-Juli-2025 kl. 10:13
P.gr.a en flytning overvejer jeg at sælge mit elskede Panasonic Plasma ZT60. "Studio Master Panel". Et 65" Plasma tv fra allerøverste hylde. Faktisk det sidste plasma tv som Panasonic lavede.

Har nogen herinde en pris idé? - eller måske endda lyst til at købe det?

Peter
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2025 kl. 11:49
Tror ikke du skal forvente noget for det.

måske 500.- på en god dag

12 år gammelt
Bruger rigtig meget strøm

men enig i at det var det bedste den gang.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2025 kl. 14:19
Hvor befinder det sig? Smile

Mvh. JørgenT
Til top
Peterjk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peterjk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2025 kl. 15:39
Hørsholm.
Til top
Peterjk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peterjk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2025 kl. 15:40
Ok. Hvis DET virkelig er brugt værdien, SÅ beholder jeg det. På eBay har jeg dog set det til 400,- US dollar.

Tak, Hansie.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2025 kl. 16:39
Hvis du stadig er glad for det.  Så behold.   

Tror ikke der findes noget særligt marked for brugte plasma tv mere.  

Men elles prøv at sætte det det til salg til den pris du ønsker og måske er der en interesseret køber.  

Det skal nok være dba eller lignende.  
Til top
Peterjk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peterjk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2025 kl. 22:48
Solgt for Kr. 2.500,- på dba - på 30 min. Men det ER også et godt tv! Men tak for sparing.

Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2025 kl. 06:30
Tillykke med salget.

God du ikke lyttede til mit råd.

Skal være ærlig så troede jeg ikke at der var købere og slet ikke til den fine pris.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Point: 5165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2025 kl. 10:11
Det ER et flot TV. Foden ligner den der sidder på mit Pana Oled fra 2020. Billedet er stadigvæk blandt det flotteste, men alderen har slidt på plasma cellerne. Det oplevede jeg på mit Pioneer 500M, som i starten var meget lysstærkt.

Og overgangen til Pana Oled er helt fantastisk. Det har bevaret det naturlige billede, bare med mange gange mere lys og kontrast. Og endnu flottere helt uden ramme om billedet.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu