recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Brugt værdi på plasma flagskib?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Brugt værdi på plasma flagskib?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Peterjk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-April-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peterjk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Brugt værdi på plasma flagskib?
    Sendt: 10-Juli-2025 kl. 10:10
P.gr.a en flytning overvejer jeg at sælge mit elskede Panasonic Plasma ZT60. "Studio Master Panel". Et 65" Plasma tv fra allerøverste hylde. Faktisk det sidste plasma tv som Panasonic lavede.

Har nogen herinde en pris idé? - eller måske endda lyst til at købe det?

Peter
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2025 kl. 11:48
Må nok skuffe dig og fortælle at du højst sandsynligt ikke kan få noget som helst for denCry
Mvh Jesper
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Februar-2005
Point: 660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2025 kl. 12:18
Der er flere der har fået plasma tv solgt til omkring de 500 så prøv det.

Redigeret af sokken - 10-Juli-2025 kl. 12:18
Til top
Peterjk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peterjk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2025 kl. 15:42
Hvis kr. 500,- er brugt værdien, så beholder jeg det. Har checket ebay, hvor det sælges til 400,- US.

Peter
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2025 kl. 16:37
Oprindeligt skrevet af Peterjk Peterjk skrev:

Hvis kr. 500,- er brugt værdien, så beholder jeg det. Har checket ebay, hvor det sælges til 400,- US.

Peter
Bliver de solgt til 400USD, eller er det bare sælger der tror han kan få 400 USD for det ?
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Online
Point: 5357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2025 kl. 17:07

Peter
Og så længe det er til salg til den pris, betyder jo at der ikke har været en køber der vil betale den pris. Wink
Behold det, og nyd det. Smile
Mvh. JørgenT
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2025 kl. 17:08

Det bedste for miljøet er at du fortsætter med dit aldrende plasma.

Selv skiftede jeg fra Pioneer 5090 til Sony A95K.
Allerede dengang var det svært atbsælge High end plasma og jeg endte med at forære det til nogle værdigt trængende.

400USD, hvis du vitterligt kan få det, så vil jeg anbefale at sælge det hurtigst muligt.

Så har du mulighed for at skifte til et TV med meget bedre billede……..

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Peterjk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peterjk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2025 kl. 22:47
Solgt for 2500,- på dba indenfor 30 min. Men det ER også et godt tv! Men tak for sparing.

Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2025 kl. 18:24
Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Må nok skuffe dig og fortælle at du højst sandsynligt ikke kan få noget som helst for denCry
ÆD den...  :)
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV.

Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2004
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2025 kl. 22:46
Oprindeligt skrevet af Supergris Supergris skrev:

Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

ÆD den...  :)
Ja hvis det virkeligt passer, så har trådstarter da virkeligt gjort en god handel på et +10 år gammel skærm Clap
Mvh Jesper
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu