|
Brugt værdi på plasma flagskib? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Peterjk ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Juli-2025 kl. 10:10 |
|
P.gr.a en flytning overvejer jeg at sælge mit elskede Panasonic Plasma ZT60. "Studio Master Panel". Et 65" Plasma tv fra allerøverste hylde. Faktisk det sidste plasma tv som Panasonic lavede.
Har nogen herinde en pris idé? - eller måske endda lyst til at købe det? Peter
|
||
![]() |
||
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Må nok skuffe dig og fortælle at du højst sandsynligt ikke kan få noget som helst for den
![]() |
||
Mvh Jesper
|
||
![]() |
||
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 660 |
|
Der er flere der har fået plasma tv solgt til omkring de 500 så prøv det.
Redigeret af sokken - 10-Juli-2025 kl. 12:18 |
||
![]() |
||
Peterjk ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 12 |
|
Hvis kr. 500,- er brugt værdien, så beholder jeg det. Har checket ebay, hvor det sælges til 400,- US.
Peter
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
|
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5357 |
|
![]() Behold det, og nyd det.
![]() |
||
Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19746 |
|
Det bedste for miljøet er at du fortsætter med dit aldrende plasma. Selv skiftede jeg fra Pioneer 5090 til Sony A95K. Allerede dengang var det svært atbsælge High end plasma og jeg endte med at forære det til nogle værdigt trængende. 400USD, hvis du vitterligt kan få det, så vil jeg anbefale at sælge det hurtigst muligt. Så har du mulighed for at skifte til et TV med meget bedre billede…….. Klaus
|
||
![]() |
||
|
Solgt for 2500,- på dba indenfor 30 min. Men det ER også et godt tv! Men tak for sparing.
|
||
![]() |
||
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1485 |
|
ÆD den... :)
|
||
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
||
![]() |
||
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
|
Ja hvis det virkeligt passer, så har trådstarter da virkeligt gjort en god handel på et +10 år gammel skærm
![]() |
||
Mvh Jesper
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |