recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - To iPhones viser forskellig distance
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

To iPhones viser forskellig distance

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ham den anden Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-November-2022
Status: Offline
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham den anden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: To iPhones viser forskellig distance
    Sendt: 10-Juli-2025 kl. 20:56
Fruen og jeg har hver en iPhone. Fruen har en 13 mini og jeg har en 16 pro. Når vi er ude at gå side om side viser fruens mini væsentlig kortere distance i sundhedsappen end min 16. 

Jeg har måle distancerne via informs rutemåler og kan konstaterer at min16 pro er spot on ift registreret distance og fruens 13 er off.

Hvordan kan man (hvis man overhovedet kan) nulstille gps i 13 mini da den tydeligvis er forkert?
Lyd: NAD C3050 LE - Buchardt S400 MkII - Buchardt SUB10 - Pro-Ject Classic Evo - Pro-Ject Phono Box DS2 - Roon Nucleus One

Billede: LG C3 77" OLED - ATV 4K - Sony UBP-x700 - Sennheiser AMBEO Plus
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2025 kl. 22:09
Bruger din kones telefon gps til at måle distancen?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10568
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2025 kl. 23:12
Sundhedsappen bruger ikke GPS, men måler efter antal skridt, som kan variere meget i længde. Derfor er den ikke særlig nøjagtig.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu