recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple TV 4K TV2 app
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple TV 4K TV2 app

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 5165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apple TV 4K TV2 app
    Sendt: 21-Maj-2025 kl. 19:46
Nu er TV2 app begyndt at svigte. Når jeg skifter mellem programmerne TV2 hovedkanal, News, Charlie, Echo og Fri. Nægter den at åbne, og skriver jeg forsøger at åbne et program der ER åben!

Og så er jeg nødt til at slukke helt for Apple TV og starte forfra. Det er ret frustrerende Confused
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12404
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2025 kl. 21:15
Er du sikker på, at det ikke er nok at lukke TV2-appen helt ned og starte den igen?
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2025 kl. 22:01
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Er du sikker på, at det ikke er nok at lukke TV2-appen helt ned og starte den igen?
Hvordan er det lige jeg gør det? Trykkede på skærm knappen, og så gik den igang med Apple TV.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12404
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2025 kl. 23:08
Hvorfor har du ikke indstillet så skærm-knappen går tilbage til skrivebordet?

Under alle omstændigheder dukker alle åbne apps op, ligesom på en iPhone eller iPad, hvis du dobbeltklikker på skærm-knappen.
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2025 kl. 17:17
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Hvorfor har du ikke indstillet så skærm-knappen går tilbage til skrivebordet?

Under alle omstændigheder dukker alle åbne apps op, ligesom på en iPhone eller iPad, hvis du dobbeltklikker på skærm-knappen.
Jeg må lige prøve det så jeg ikke blir frustreret hver gang.

Havde også en oplevelse i bilen i dag, hvor carplay ikke ville godkende min iPhone. Efter at ha slukket for tændingen og afmonteret kabel mellem bil og tlf et par gange, så virkede det igen, heldigvis Smile
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2025 kl. 10:25
TV2 app blir ved med at drille. Den stopper og viser tidslinien og bufferen er på overarbejde. Sommetider går den selv igang igen. Men de fleste gange sletter jeg appen helt og geninstallerer. Men problemet fortsætter bare til stor irritation. Og hvorfor mon problemet ikke er på DR appen?

Jeg har tidligere talt med Fastspeed kundeservice, der har lavet en justering som tilsyneladende hjalp et stykke tid. Kan det være G5 signaler der forstyrrer mit wifi? Jeg ved at mindst en beboer her får mobilt bredbånd fra Oister
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Point: 990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2025 kl. 10:39
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

TV2 app blir ved med at drille. Den stopper og viser tidslinien og bufferen er på overarbejde. Sommetider går den selv igang igen. Men de fleste gange sletter jeg appen helt og geninstallerer. Men problemet fortsætter bare til stor irritation. Og hvorfor mon problemet ikke er på DR appen?

Har det modsatte problem.. Store problemer med DR TV appen, og ingen problemer med TV2 appen (eller andre apps) Confused
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2025 kl. 12:40
Oprindeligt skrevet af Deschain Deschain skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Har det modsatte problem.. Store problemer med DR TV appen, og ingen problemer med TV2 appen (eller andre apps) Confused
Og det er jo et problem med DR appen. TV2 appen fejler ikke noget, jeg har ikke hørt andre have problemer med den. 

Derfor søger jeg efter andre årsager til at TV 2 app stopper op. Hvad kan være årsag til at den ikke bare kører? Er det wifi problem? Er det Apple TV problem, har den nyeste ATV 4K? Confused
Til top
Ham den anden Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-November-2022
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham den anden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2025 kl. 14:27
Vi har fiber fra fastspeed og atv 4K koblet på wifi. Oplever ingen tv2 problemer. Men DR OMG. Det er en helt anden historie. Har meldt til DR og der sker ikke en skid. Har stået på i måneder nu. Og ja app og ATV er senestes version. 
Lyd: NAD C3050 LE - Buchardt S400 MkII - Buchardt SUB10 - Pro-Ject Classic Evo - Pro-Ject Phono Box DS2 - Roon Nucleus One

Billede: LG C3 77" OLED - ATV 4K - Sony UBP-x700 - Sennheiser AMBEO Plus
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2025 kl. 16:40
Oprindeligt skrevet af Ham den anden Ham den anden skrev:

Vi har fiber fra fastspeed og atv 4K koblet på wifi. Oplever ingen tv2 problemer. Men DR OMG. Det er en helt anden historie. Har meldt til DR og der sker ikke en skid. Har stået på i måneder nu. Og ja app og ATV er senestes version. 
Ja og det er lige omvendt her! DR app virker, som i fuldstændig perfekt! Og så spørger jeg om der nogle omstændigheder jeg ikke har tænkt på, når det er TV2 app der driller? LOL
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2025 kl. 22:02
Jeg har fået løst problemet i dag, da Fastspeed har sendt en ny kraftigere Router med nyeste wifi. Så virker billedet på TV2 app, men lyden går stadigvæk op og ned med ca 100% forskel. Pænt irriterende selv at skulle være lydmand.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2025 kl. 06:01
Så må man konstatere at de routere fra udbydere ikke er særlig gode 

Køb din egen router af god kvalitet.  Så er du kørerende de næste mange år uden bøvl 
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu