recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny pære til JVC X5000?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny pære til JVC X5000?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6359
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny pære til JVC X5000?
    Sendt: 13-Juli-2025 kl. 11:42
Jeg har prøvet at brænde mig før: Fandt en pære i hus med det helt korrekte varenummer/produktnavn, og så havde den helt tydeligt lavere lysstyrke
Først da jeg gav over 4000 for den helt rigtige pære fra CSN Teknik var billedet som før
Hvordan kan jeg være sikker på at få den helt rigtige?
Hvordan er denne pære fra samme sted anderledes, den ser ud til at være bedre: Projector Lamps Direct JVC DLA-X5000 Original Inside Projector Lamp - Replaces PK-L2615UG / PK-L2615U

Redigeret af jake51 - 13-Juli-2025 kl. 11:45
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10568
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2025 kl. 12:48
Det er nok de færreste her der kender de to omtalte pærer, så det nemmeste vil nok være at spørge CSN Teknik.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
stridsvognen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-December-2011
Sted: Østjylland
Point: 1069
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stridsvognen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2025 kl. 13:44
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Jeg har prøvet at brænde mig før: Fandt en pære i hus med det helt korrekte varenummer/produktnavn, og så havde den helt tydeligt lavere lysstyrke
Først da jeg gav over 4000 for den helt rigtige pære fra CSN Teknik var billedet som før
Hvordan kan jeg være sikker på at få den helt rigtige?
Hvordan er denne pære fra samme sted anderledes, den ser ud til at være bedre: Projector Lamps Direct JVC DLA-X5000 Original Inside Projector Lamp - Replaces PK-L2615UG / PK-L2615U

De eneste pære lamper der virker ordentlig i JVC projektoere kommer i original brun kasse med JVC lable, og sælges kun af JVC forhandlere, alle alternative OEM lamper og pære er måske af samme producent ( USHIO ) men aldrig identisk med den originale.
Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu