|
Ny pære til JVC X5000? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6359 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Juli-2025 kl. 11:42 |
Jeg har prøvet at brænde mig før: Fandt en pære i hus med det helt korrekte varenummer/produktnavn, og så havde den helt tydeligt lavere lysstyrke
Som den her: Projector Lamps Direct JVC DLA-X5000 Projector Lamp Først da jeg gav over 4000 for den helt rigtige pære fra CSN Teknik var billedet som før Hvordan kan jeg være sikker på at få den helt rigtige? Hvordan er denne pære fra samme sted anderledes, den ser ud til at være bedre: Projector Lamps Direct JVC DLA-X5000 Original Inside Projector Lamp - Replaces PK-L2615UG / PK-L2615U
Redigeret af jake51 - 13-Juli-2025 kl. 11:45 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10568 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er nok de færreste her der kender de to omtalte pærer, så det nemmeste vil nok være at spørge CSN Teknik. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
stridsvognen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-December-2011 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1069 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De eneste pære lamper der virker ordentlig i JVC projektoere kommer i original brun kasse med JVC lable, og sælges kun af JVC forhandlere, alle alternative OEM lamper og pære er måske af samme producent ( USHIO ) men aldrig identisk med den originale.
|
|
Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |