recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skærm til børneværelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skærm til børneværelse

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nielsdb Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Juni-2009
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nielsdb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Skærm til børneværelse
    Sendt: 14-Juli-2025 kl. 20:36

Hej med jer,

Jeg søger en anbefaling til en skærm til et barneværelse (10 år) - den skal gerne være mellem 36-40” (ikke større) og gerne LG da min datter kender LGs smarttv godt. Skærmen skal hovedsagligt bruges til youtube/streaming og lidt gaming. 

Skal være væghængt. 

Jeg har ikke fulgt så meget med i udviklingen på skærme de sidste år. 

Men hvis I kan anbefale en skærm ville det være super. 

Prisleje tænker jeg ca 3-4000kr

På forhånd tusind tak for hjælpen.

Redigeret af nielsdb - 14-Juli-2025 kl. 20:36
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2025 kl. 06:46
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2025 kl. 07:18
Så vidt jeg kan se på LG's side, har de slet ingen modeller mellem 32 og 42 tommer.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2009
Point: 1044
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2025 kl. 12:47
Du skal op i 43" (eller 55"), hvis du vil have en skærm over 36" (størrelse findes ikke). Ellers er det 32" De har godt nok en 42" OLED, men prisen er over 6.000 kr. 

LG's LCD-skærme har ikke det bedste ry (i modsætning til deres OLED) men hvis styresystem er vigtigt, så er der jo ikke noget alternativ. 

Der er dog et kæmpe udvalg i din max. prisklasse - du kan sågar finde en 65" - men vælg som udgangspunkt det nyeste, da LG ikke er så flittig med opdateringer. 

Redigeret af longjohn2 - 16-Juli-2025 kl. 12:59
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu