|
DR app fejl |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
tvviewer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2005 Status: Offline Point: 138 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Juli-2025 kl. 11:14 |
|
Hej Næsten hver gang jeg bruger DR app på Android 14 på mine nye Samsung telefon i fuldskærm kommer der en fejl dialog frem : Fejl errorCode - 1002 errorMessage-Source error. Telefonen er opdateret og som sagt næsten ny. Meget irriterende. Andre der oplever det samme og ved om der er en løsning? |
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4813 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hej. Jeg har aldrig selv haft en 'Source error'. Men bruger du 5G mobilnetværket eller WiFi? Gør den det opså, hvis du prøver et andet sted, som hos nogle venner? Du skriver at den gør det i fuldskærm. Sker det også ved små skærme? Du skriver også at du bruger DR app. Sker det også ved Svensk eller Tysk TV: Du kan evt prøve at genstarte din router eller at slette DR app, og genindlæse den? Evt ved at side loade en tidligere version? Kan du ikke oplyse hvilken model af Samsung du bruger? Hilsen Carsten. |
||
![]() |
||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4074 |
|
Undskyld hvor svært er det at Google den fejlkode? dr driftstatus
DRTV i browser på PC eller Mac Enkelte brugere oplever en hvid skærm når de prøver at logge ind på DRTV elller ser en ring, der snurrer på skærmen. Vi er opmærksomme på fejlen og vi arbejder på at løse den. Man kan prøve i en anden browser og se om det virker der. ErrorCode 1002 Vi hører fra nogle brugere, at de får en fejlbesked med teksten 'ErrorCode 1002'. Vi arbejder på at finde årsagen til fejlen og ved, at den for langt de fleste kan løses ved at afinstallere og geninstallere appen. |
||
LG nanocel, Denon x1400h front Dali (opticon LCR og sur. zensor 1, C zensor vocal, FH alteco). Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, music assistent med heos, pladespiller argon med ortofon 2M blue
|
||
![]() |
||
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 990 |
|
DR TV app på samsung tlf. (dette "midlertidige" problem har varet i ugevis...): ![]() Redigeret af Deschain - 14-Juli-2025 kl. 22:44 |
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4813 |
|
Hej. Findes problemet også, hvis du prøver fra en browser? Hilsen Carsten. |
||
![]() |
||
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 990 |
|
Nej, men det er da ligegyldigt, da det ikke løser fejlen med appen på telefonen...
|
||
![]() |
||
|
Hej. Nej. Da det leder mig videre til mit næste forslag, som er at side loade en tidligere version? Måske en der er 1 - 2 år gammel. Hilsen Carsten. |
||
![]() |
||
|
Kommer ikke til at ske. DR må løse deres problem!
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19745 |
|
Det er ikke sikkert de kan det. Mine netværksradioer stopper stadig stream ind i mellem og jeg er ikke den eneste der har det på den måde. DR har kendt til det i mindst et halvt år........ Klaus |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |