|
Underligt problem med LG C4 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6376 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Juli-2025 kl. 20:03 |
Fik den i dag
Jeg betalte for at få den Calman-kalibreret før levering Og nej, denne tråd skal IKKE handle om hvor tåbelig jeg er for at betale for det Det bedes I respektere - jeg ignorerer spydige indlæg Men altså Der findes ikke en billedtilstand, der hedder Calman (men der medfølger en kalibreringsrapport) Det gjorde der på den kalibrerede Philips, jeg ombyttede med LG C4 Hvad gør man så? Måske har I et tip inden jeg cykler ud til Elgiganten i den lede varme
Redigeret af jake51 - 25-Juli-2025 kl. 20:12 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Spørger dem der har kalibreret det, hvilken profil det er de har kalibreret, hvis det ikke fremgår af rapporten.
Klaus
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6376 |
Kommer lige fra chatten, manden vidste intet
Han sagde noget med at det var det korrekte billede når man tændte fladskærmen første gang Det ville nok have været rart at vide Der står ikke noget om billedtilstand i rapporten
Redigeret af jake51 - 25-Juli-2025 kl. 20:18 |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19800 |
Det kan også være at de ikke har gjort en skid…… Klaus
|
|
![]() |
|
Der er en rapport med stor forskel på før og efter
Noget helt andet: Hvordan slår man det forbandede LG Channels fra på startskærmen? Har slået reklamer fra Voldsomt irriterende ![]() Det er ikke på min gamle C3
Redigeret af jake51 - 25-Juli-2025 kl. 22:26 |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1230 |
Here's a more detailed breakdown: For newer LG TVs (WebOS 23 and later): http://www.w3.org/2000/svg" viewBox="0 0 24 24">
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
|
Ja...
Men LG Channels findes ikke på min fladskærm under brugeraftaler Ellers var det jo nemt nok
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1230 |
Du kunne jo skrive, hvad du allerede har forsøgt.
Så er vi andre fri for at spilde vores tid.
|
|
|
|
![]() |
|
Omvendt havde jeg ikke spurgt, hvis det var under brugeraftaler
Er du lidt en sur mand i dag
![]() |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Hvordan skulle jeg kunne vide, at du havde set under brugeraftaler 🤔
Du er jo kendt for at stille mange underlige spørgsmål på dette forum.
|
|
|
|
![]() |
|
Du har hermed min officielle tilladelse til IKKE at skrive indlæg i denne tråd
Vær dog opmærksom på, at hvis du gør det, er du selv med til at holde liv i tråden Og det er da dumt
![]() |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Pilgaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2008 Status: Offline Point: 30 |
Hvis du læser i kalibreringsrapporten, så skal der stå hvilke(n) profiler der er kalibreret. Jeg ved ikke om indstillingerne skal fremgå af rapporten, men det vil jeg mene de skal, for skulle tv’et blive nulstillet skulle du jo gerne kunne finde tilbage til billedjusteringerne.
Har du mulighed for det så kunne det måske hjælpe hvis du kunne smide rapporten op i tråden.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |