recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lenovo m92p tiny
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lenovo m92p tiny

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Status: Offline
Point: 549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lenovo m92p tiny
    Sendt: 11-August-2025 kl. 21:21
Jeg har fået mig sådan en fætter som jeg vil installere proxmox på, men jeg kan hverken få den til at boote op i proxmox. Kan ej heller installere windows 10 på den så jeg måske kunne få opdateret bios. Den viser kun Lenovo logoet når jeg starten den op. Kan komme ind i bios og pille. men ligemeget hvad jeg gør så sker der absolut ingenting. Har endda klonet en windows 10 og sat ssden i men ligemeget hjælper det. Er den bare færdig eller er der håb endnu? 
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 4846
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2025 kl. 21:55

Hej.

Kørte de ikke Windows 7 eller 8?

Ellers fandt jeg en Youtybe:
What's inside this old mini PC? Lenovo ThinkCentre M92p TINY uSFF PC UNBOXING - Low power small size

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 11-August-2025 kl. 22:02
Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2025 kl. 08:22
Jo det gjorde de. Havde slet ikke tænkt over at prøve med en win 7. Må se om det virker. Skal bare have opdateret bios til en nyere version. Tror nemlig at der er sket et eller andet med bios som driller. Skal slet ikke bruge windows til ret meget andet. 

Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 4846
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2025 kl. 08:45
Oprindeligt skrevet af JayKay JayKay skrev:

Skal bare have opdateret bios til en nyere version. Tror nemlig at der er sket et eller andet med bios som driller.

Hej.

For nogle år siden skiftede jeg backup batteri på en PC. Kan du have samme problem?
Så vidt jeg husker, tastede jeg save i bios menuen, og bios blev genetableret.

Link to download CD ISO image of BIOS: 

Men jeg ved ikke om, det er til din?

Hilsen Carsten.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10583
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2025 kl. 12:22
Oprindeligt skrevet af JayKay JayKay skrev:

Kan ej heller installere windows 10 på den

Det lyder nærmest som en fejl 40! Hvilke fejlmeddelelser får du?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2025 kl. 18:34
Nå, men med lidt tålmodighed og lidt fiflen med bios, efter at have gennemtrawlet nettet, fik jeg endelig liv i den. Med windows 10 installeret. Nu får den lov til at stå i fred, imens jeg tænker over hvad jeg nu skal finde på at bruge den til. 
Tør dog næsten ikke at få installeret proxmox på den, hvis den nu driller igen. 

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu