|
Lenovo m92p tiny |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JayKay ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 549 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-August-2025 kl. 21:21 |
Jeg har fået mig sådan en fætter som jeg vil installere proxmox på, men jeg kan hverken få den til at boote op i proxmox. Kan ej heller installere windows 10 på den så jeg måske kunne få opdateret bios. Den viser kun Lenovo logoet når jeg starten den op. Kan komme ind i bios og pille. men ligemeget hvad jeg gør så sker der absolut ingenting. Har endda klonet en windows 10 og sat ssden i men ligemeget hjælper det. Er den bare færdig eller er der håb endnu?
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4846 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Kørte de ikke Windows 7 eller 8? Ellers fandt jeg en Youtybe: What's inside this old mini PC? Lenovo ThinkCentre M92p TINY uSFF PC UNBOXING - Low power small size Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 11-August-2025 kl. 22:02 |
|
![]() |
|
JayKay ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 549 |
Jo det gjorde de. Havde slet ikke tænkt over at prøve med en win 7. Må se om det virker. Skal bare have opdateret bios til en nyere version. Tror nemlig at der er sket et eller andet med bios som driller. Skal slet ikke bruge windows til ret meget andet.
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4846 |
Hej. For nogle år siden skiftede jeg backup batteri på en PC. Kan du have samme problem? Så vidt jeg husker, tastede jeg save i bios menuen, og bios blev genetableret. Link to download CD ISO image of BIOS: Men jeg ved ikke om, det er til din? Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
Det lyder nærmest som en fejl 40! Hvilke fejlmeddelelser får du? Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Nå, men med lidt tålmodighed og lidt fiflen med bios, efter at have gennemtrawlet nettet, fik jeg endelig liv i den. Med windows 10 installeret. Nu får den lov til at stå i fred, imens jeg tænker over hvad jeg nu skal finde på at bruge den til.
Tør dog næsten ikke at få installeret proxmox på den, hvis den nu driller igen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |