|
S: DLS R66 gulvhøjttalere - ny pris. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
660S ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2025 Status: Offline Point: 84 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Juli-2025 kl. 18:51 |
De kendte og anmelderroste R66 højttalere, fra svenske DLS. Udviklet af Mats Andersson fra QLN. Fremstår pæne og i orden. Alle enheder fungerer og der er ingen enheder som er trykket. Sælges grundet køb af anden højttaler. TYPE 2.5-vejs Passiv. FØLSOMHED 89 dB IMPEDANS 4 Ohm DELEFREKVENS 3.5 kHz MAX. FORSTÆRKEREFFEKT. 200 W TOTAL MUSIK EFFEKT 400 W FREKVENSOMRÅDE. 40 – 25000 Hz DESIGN FEATURES Magnetisk skærmet basrefleks GENERELT DISKANT 28 mm / Silkedome MELLEMTONE STØRRELSE. 152 mm BAS STØRRELSE (LF/MF) 152 mm KABINET MATERIALE MDF HØJTTALER DIMENSION (HXBXD) 108х20x35 cm VÆGT 25 kg Sort frontstof medfølger. Pris: 800,- Befinder sig i Vejle. Redigeret af 660S - 16-August-2025 kl. 10:56 |
|
![]() |
|
660S ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2025 Status: Offline Point: 84 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ny pris - Det er billigt, for den slags lyd.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19824 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Havde jeg haft plads til et sæt mere i stuen, havde jeg hentet dem……
Er super glad for de to sæt jeg har i forvejen…. Klaus
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |