|
Ny lyd til tv’et - 3000,- |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ocir ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-August-2014 Sted: Odense Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-August-2025 kl. 19:59 |
min ældre Sonos playbar, lyder som om den er ved at stå af. Oftere og oftere forsvinder al diskant og det vare længere og længere.
Hvis jeg skal skifte til noget andet, hvad kan I så anbefale til Max 3000 eller der under? Har et Philips oled 65” med ambilight Har brugt playbar og play 1 som baghøjtalere
|
|
![]() |
|
Ddur ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2025 Status: Offline Point: 32 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7250 |
Sonos beam
Så kan du stadig bruge dine play 1
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7250 |
Eller find en Brugt Sonos ARC på DBA. De findes næsten til dit budget. Og så får du bedre lyd
|
|
![]() |
|
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 772 |
Jeg vil gerne anbefale en løsning jeg har. Det er et par aktive Argon reolhøjtalere fra HiFi klubben. Det koster lige under dit budget og lyder meget godt.
Med tiden kan de suppleres med en aktiv sub, hvis du synes. pt. bliv medlem og spar 15 pct. Steffen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |