|
YouSee Streamer |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
MichaelChr60 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-August-2019 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-August-2025 kl. 10:23 |
|
Jeg overvejer at anskaffe en Yousee streamer til at modtage TV på.
Men jeg kan se at Yousee kun skriver at den kan køre wifi. Jeg kunne godt tænke mig at kable den og synes at kunne huske at det kan den via dens usb interface. Er der nogle der har erfaringer med det. Mvh Michael
Redigeret af MichaelChr60 - 24-August-2025 kl. 12:06 |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10604 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Prøv at rette overskriften. Der er sikker ingen der kender Yousef. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5280 |
|
Der er sandsynligvis ingen af de små bokse der kan kables til netværk. Kun Apple TV 4K 128 GB ved jeg kan.
Redigeret af Munch - 24-August-2025 kl. 12:15 |
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
![]() |
||
Ddur ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2025 Status: Offline Point: 32 |
|
Vil også foreslå en Apple TV 4K boks i stedet. En meget bedre allround løsning.
|
||
![]() |
||
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1049 |
|
Jeg har ikke selv erfaringer med den, men det skulle være den samme enhed som den tyske Waipu.TV 4K Stick. Til den kan man købe en Ethernet-dims som fx:
|
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5280 |
|
Ja den er fra tysk TV med de begrænsninger det kan give, det må man lige sætte sig ind i. Jeg kan ikke linke til AI, som kommer frem når der googles på pruduktet.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4869 |
|
Hej. Jeg har ellers en 2 i 1 Type C til Ethernet Adapter Rj45 til vores Chromecast? ![]() Min er bare solgt af et andet firma, der skrev, at den også virkede på en Chromecast. Hilsen Carsten Redigeret af csell - 24-August-2025 kl. 13:27 |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10604 |
|
Jo, dem findes der mange af, f.eks min egen Thomson. Flemming
Redigeret af fltk - 24-August-2025 kl. 14:15 |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
|
Ja så findes der 2
Redigeret af Munch - 24-August-2025 kl. 16:42 |
||
|
||
![]() |
||
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1049 |
|
Langt de fleste android TV-bokse som strømforsynes via USB kan også få ethernet via USB. Det virker som om du ikke ved ret meget om dette emne (og en masse andre emner), men har en inderlig trang til at kommentere på alt muligt alligevel. Er det dig der hedder Radiomanden på Flatpanels ;-) ?
|
||
![]() |
||
|
Nej jeg er ikke fagmand inden for elektronik. Iøvrigt skrev jeg netop sandsynligvis, så det er helt klart ikke en sandhed jeg påstår. Og kom ikke med personlige angreb, især ikke når du gætter dig til personen.
|
||
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40555 |
|
Der er streamere der er bedre og som du ejer, den fra YS er kun til lån, og har kun Android 11, der er f.eks den nye Google TV, den kan kables og har Android 14.
|
||
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |