|
Tablets med 90 og 120hz skærm |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
gasolin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1636 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-September-2025 kl. 01:10 |
Jeg har en samsung a9 tablet med 8.7" skærm 64gb plads og 4gb ram
Den er okay til streaming af musik som skærm til det (tidal wiim app), men da den kun er 60hz og ikke den vildeste specs, men stadig en fin lille tablet, så kan det at scrolle i apps, lange tekster med mere være en udfordring,blury,sløret oplevelse Jeg går så på pricerunner, men de har ikke nogen muligheder for at vælge 90 og 120 hz opdaterings hastigheder Hvordan googler jeg det så, så jeg kan prøve at finde nogen med 90 og 120 hz skærm og se hvad de koster og evt om jeg kan finde dem brugt
Redigeret af gasolin - 29-September-2025 kl. 01:12 |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9461 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ifølge copilot har du disse muligheder. Her er en opdateret liste over tablets med 120 Hz-skærm, som er tilgængelige i 2025 og spænder over både Apple, Android og Windows-platforme:
🍏 Apple • iPad Pro 11” og 13” (2024/2025 modeller)• Skærm: Tandem OLED med 120 Hz • Processor: M4 • Fordele: Fantastisk lysstyrke, farver og stylus-respons A 🤖 Android • Samsung Galaxy Tab S10 Ultra• Skærm: 14.6” AMOLED, 120 Hz • Fordele: Anti-refleks, S-Pen inkluderet, lang software-support A • Samsung Galaxy Tab S10+• Skærm: 12.4” AMOLED, 120 Hz • Fordele: Mere kompakt end Ultra, stadig kraftfuld A • Samsung Galaxy Tab S8+ (Renewed)• Skærm: 12.4” AMOLED, 120 Hz • Fordele: Budgetvenlig, stadig høj kvalitet B • OnePlus Pad• Skærm: 11.6” LCD, op til 144 Hz • Fordele: Høj refresh rate, god til gaming B • Google Pixel Tablet (2025)• Skærm: 11” LCD, 120 Hz • Fordele: Lang batteritid, ren Android-oplevelse B 🪟 Windows • Microsoft Surface Pro 11• Skærm: 13” OLED, 120 Hz • Fordele: Kører Windows 11, ARM-chip, god til produktivitet A B --- |
|
![]() |
|
gasolin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1636 |
90hz skærm Xiaomi Redmi Pad SE 4GB 64GB 699kr
Redigeret af gasolin - 29-September-2025 kl. 20:45 |
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1056 |
Prøv Prisjagt.dk i stedet - der er p.t 86 tablets med opdateringshastighed på enten 90 eller 120hz (plus 12 tablets på 144hxz og en på 165hz).
|
|
![]() |
|
Bedste bud er stadig Xiaomi Redmi Pad SE 8.7" WiFi 4GB RAM 64GB for at at de ikke skal være for dyrt
Kun 2 forskellige på max 10" 55 hvis det er op til 11 " Noget på amazon.de der er værd at købe ?
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4764 |
Hvis det er sløret og "blurry"-effekten, du irriterer dig over, så har det nok mere med LCD-skærmen at gøre. De har langsom responstid. Det vil blive lidt bedre, når de samples ved 120Hz, men den sløve responstid er iboende i skærmen. En tablet med 60Hz OLED vil have lynhurtig responstid; så hurtig at 60Hz opdatering får scrolling til at virke hakkende (fordi den viser det nye billede med det samme). 120Hz OLED vil føles både flydende, ikke-hakkende og skarp.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |