|
K: NAD M27 effektforstærker |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Andersjens112 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-August-2020 Sted: Stenløse Status: Offline Point: 71 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Oktober-2025 kl. 20:18 |
|
Jeg søger en Nad m27 effektforstærker
Redigeret af Andersjens112 - 02-Oktober-2025 kl. 22:06 |
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6444 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Måske en god ide at skrive det i overskriften
![]() |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
Ham den anden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-November-2022 Status: Offline Point: 84 |
|
Lyd: NAD C3050 LE - Buchardt S400 MkII - Buchardt SUB10 - Pro-Ject Classic Evo - Pro-Ject Phono Box DS2 - Roon Nucleus One
Billede: LG C3 77" OLED - ATV 4K - Sony UBP-x700 - Sennheiser AMBEO Plus |
||
![]() |
||
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1476 |
|
Hvad med en M25?
|
||
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
||
![]() |
||
SimonB ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-December-2018 Status: Offline Point: 6 |
|
Hvor meget sælges den M25 for?
|
||
![]() |
||
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1476 |
|
Godt spørsmål, så langt er jeg ikke kommet. Men mindre end hvad HiFiShark priserne angiver.
|
||
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
||
![]() |
||
SimonB ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-December-2018 Status: Offline Point: 6 |
|
Ok den billigste derinde står til $ 650. Det giver ved dagens kurs 4190kr. Hvor i landet befinder den sig og virker alt 100%?
|
||
![]() |
||
|
Mit problem er jo at der står en defekt M15 ovenpå som jo nok burde repareres, men det kan nemt blive et stort arbejde og der er tilsluttet en LX88 til mit setup som jo giver lyd.
Jeg så bare dem over 1000$£
Horsens. Jeg tilslutter et par højtaler og giver en uges garanti. Jeg ved ikke af at den ikke er 100%, men har jo ingen mulighed for at kontroller den 100%. |
||
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |