|
Problem med Kindle |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6450 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15 timer 45 minutter siden kl. 09:23 |
Jeg har to nye ulæste bøger, der står som queued
De bliver ikke hentet og jeg kan ikke åbne dem Det problem har jeg aldrig haft før Har prøvet at genstarte Kindle Hvad kan det være?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5382 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6450 |
Det har jeg prøvet... nu går jeg ind på webstedet, så må vi se
Får meddelelsen not eligible to deliver to device Hvad er det for noget vrøvl Det må være nede, kan ikke gøre noget som helst Godt jeg har fysiske bøger
![]() Redigeret af jake51 - 15 timer 15 minutter siden kl. 09:53 |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Ak
Fem minutter senere Nu ser det ud til, at Kindle virker igen Typisk, er startet på en anden bog
Redigeret af jake51 - 13 timer 27 minutter siden kl. 11:41 |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5373 |
Du glemte lige, at der også var 200.000 firmaers IT der var gået ned. Forbandede digitale verden, som vi har gjort os afhængige af
![]() |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |