|
|
Sådan! Kæmpe TV |
Besvar
|
| Forfatter | ||
Munch
Guld medlem
Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5476 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Sådan! Kæmpe TVSendt: 14-November-2025 kl. 10:03 |
|
|
For 18 år siden købte jeg min første Panasonic fladskærm på 50 tommer. Nu kan man købe en 4 x så stor skærm til samme pris
![]() |
||
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
![]() |
||
Rasmus Larsen
Guld medlem
FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4851 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-November-2025 kl. 10:20 |
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
![]() |
||
Munch
Guld medlem
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-November-2025 kl. 10:24 |
|
|
Ja det er vildt! Jeg er ved at måle op til skærmen på en endevæg i stuen, og det er stort som et lærred. Så er det bare lige det med billedkvaliteten, når man er vant til et Oled TV?
|
||
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
![]() |
||
Rasmus Larsen
Guld medlem
FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4851 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-November-2025 kl. 11:13 |
|
|
Billedkvaliteten er lavere, særligt hvis du kommer kommer fra OLED, da du jo kender referencen. Det er nemmere den anden vej; at opgradere fra LCD TV.
Til rigtig hjemmebiograf er min oplevelse dog, at man skal endnu højere op i størrelse. Første gang jeg har haft 'hjemmebiofølelsen' med en skærm var 115-tommer. Om det så starter ved 105, 110 eller 115, skal jeg ikke kunne sige, men det er ikke en følelse, som jeg har haft foran 98 og 100 tommer, der i stedet virker som (meget) store TV-skærme.
|
||
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
![]() |
||
Kasper_J
Guld medlem
Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2856 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: i går kl. 18:46 |
|
Stort som et temmeligt lille lærred. |
||
![]() |
||
Munch
Guld medlem
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21 timer 30 minutter siden kl. 23:45 |
|
Du shopper vist bare rundt når du keder dig
![]() |
||
|
|
||
![]() |
||
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |